U speelt vals: die klauwen zitten geheid niet vastgerot. NOS op de kop getikt of laten reviseren?
Ruilset... maar eerleickhijtd gebiedt mij te bekennen dat ik nog geen enkel idee hoe de huidige klauwen er aan toe zijn... maar er moeten voor de APK nieuwe schijven op... dus als de boel dan toch los ligt en er is twijfel over de staat van de huidige klauwen... dan maar beter meteen in staat zijn subiet de boel te wisselen...
En beter mee verlegen dan om verlegen...
Zijn ze niet nodig? Dan is er nog Toerrrbo... of Evo... of... etc.
Ik gebruik ook Yuri's methode,
Span de blokken totdat ik de schijf begint te remmen, een toefje losser stellen en that's it. Hoe minder vrije slag heo harder het pedaal. En natuurlijk voor elke cilinder achter deze procedure volgen.
Over enkele honderden km nog een keer na-stellen als remmen en schijven op elkaar zijn ingesleten.
Ps ik stel ze eigenlijk ieder half jaar of zo even na.
Voor al de stelschroef/lock-moer combi onder de kunststof bescherm kap wil graag vast gaan zitten. Nu meteen verzuipen in kopervet om ellende in de toekomst te vermijden.
Moet allemaal te doen zijn lijkt me...
Toch maar eens zelf een brug aanschaffen want liggend op de grond zie ik me dit nog niet doen...
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...