Ik heb zojuist geconstateerd dat de voorremmen (schijfremmen) van mijn 33 nog ongeveer 4 mm dik zijn

De remmen van mijn 33's vond ik nooit zo bijzonder, die van een Transaxle zijn toch wel een stukje beter.was je me net ff voor Roberto, maar je snapte het al.
In de zomermaanden wat weinig met de 33 gereden, en de remmen van de GTV gewend, misschien is het gewoon ontwenning, en een kapot kabeltje, de alfacontrol geeft wel elke keer aan dat er iets mis is met de remmen, zodra ik ze indruk.
Ja, zit ook net nieuwe, goed ontluchtte remvloeistof in, zal wel aan het alfacontrol lampje liggen, en daardoor denk ik dan dat ie minder remt.
Hmmmmm? Ik vond mijn 33 altijd boven verwachting goed remmen. Hoewel het op papier een minder systeem is, geeft/ gaf het mij altijd veel vertrouwen!De remmen van mijn 33's vond ik nooit zo bijzonder, die van een Transaxle zijn toch wel een stukje beter.was je me net ff voor Roberto, maar je snapte het al.
In de zomermaanden wat weinig met de 33 gereden, en de remmen van de GTV gewend, misschien is het gewoon ontwenning, en een kapot kabeltje, de alfacontrol geeft wel elke keer aan dat er iets mis is met de remmen, zodra ik ze indruk.
Ja, zit ook net nieuwe, goed ontluchtte remvloeistof in, zal wel aan het alfacontrol lampje liggen, en daardoor denk ik dan dat ie minder remt.
Maar dan kan je ze waarschijnlijk wel in je cd speler stoppen
Maar als je met die 4mm de dikte van de remschijven bedoeld, dan zou ik de auto laten staan
Moet er wel bijvertellen dat beide 33's die ik had voorzien waren van standaard remslangen en remblokken. Mijn beide transaxles hebben nu teflon remslangen en ferodo blokken (althans de 75, de GTV heeft nog standaard blokken).Hmmmmm? Ik vond mijn 33 altijd boven verwachting goed remmen. Hoewel het op papier een minder systeem is, geeft/ gaf het mij altijd veel vertrouwen!De remmen van mijn 33's vond ik nooit zo bijzonder, die van een Transaxle zijn toch wel een stukje beter.was je me net ff voor Roberto, maar je snapte het al.
Maar dan kan je ze waarschijnlijk wel in je cd speler stoppen
Maar als je met die 4mm de dikte van de remschijven bedoeld, dan zou ik de auto laten staan![]()
Groet, Ro