Ik heb sinds kort mijn rijbewijs behaald en ben dus ook van plan binnenkort een auto aan te schaffen. Al sinds mijn ouders een Alfetta hadden(tot mijn grote spijt ook weer verkocht of gedumpt

) ben ik een grote fan van Alfa's. De tweede alfa van mijn ouders was een 155 V6 2,495 l, wat een beest, prachtige wagen.
Nu zat ik dus te denken om ook een 155 aan te schaffen, maar aangezien deze vrij duur is in de wegenbelasting, ben ik van dat idee afgestapt (ben student dus heb niet veel geld over voor hoge belasting(wat een parasieten zeg, bij de belasting

))
Al een aantal jaar fietste ik (nu nooit meer

) langs een mooie AR 1750 GTV. Prachtige wagen, alleen hij staat al zo'n 4 jaar stil. Nu heb ik dus wat geld gespaard en ben dus van plan deze auto te kopen. Mijn vraag is dus, waar moet ik nou allemaal op letten, wat moet er waarschijnlijk aan de wagen vervangen worden en wat zal dat in totaal gaan kosten?
Oja, nog een vraag, op de teller staat 81.815 km, kan het zijn dat de teller al een keertje klokje rond is gegaan (de teller heeft maar 6 cijfers)? kan je dat dan ergens aan zien?
Allemaal heel erg bedankt voor de info