Hier nog zo een. Bij geenstijl haak ik bij voorbaat afBen niet eens begonnen met lezen na t zien van de site naam in de link...Pfff, ik ben na een paar zinnen gestopt met lezen. Zal wel aan mij liggen.......
Grtz,fRank

Hier nog zo een. Bij geenstijl haak ik bij voorbaat afBen niet eens begonnen met lezen na t zien van de site naam in de link...Pfff, ik ben na een paar zinnen gestopt met lezen. Zal wel aan mij liggen.......
Grtz,fRank
24 karaats goud is veel te zacht voor een ring. Weet je wel zeker dat je nog verloofd bent?Mijn vriendin ging bij de verlovingsring voor niet minder 24 karaat, 4 karaat was lang niet zuiver genoeg
Idem.Hier nog zo een. Bij geenstijl haak ik bij voorbaat afBen niet eens begonnen met lezen na t zien van de site naam in de link...Pfff, ik ben na een paar zinnen gestopt met lezen. Zal wel aan mij liggen.......
Grtz,fRank
Op die site wordt met regelmaat de vinger op den gevoelige plek gelegd. Daar moet je wel tegen kunnen....Idem.Hier nog zo een. Bij geenstijl haak ik bij voorbaat afBen niet eens begonnen met lezen na t zien van de site naam in de link...
Grtz,fRank
Schelden doe je als je geen argumenten hebt. Op die site wordt veel gescholden...
Tegen dat laatste heb ik geen bezwaar hoor, van een uitgesproken mening ben ik ook niet vies en ook bij wat steviger taalgebruik hang ik niet meteen in de gordijnen. Wat mij irriteerde aan geenstijl toen ik daar jaren geleden eens via een linkje terecht was gekomen is dat men daar vaak leek te reageren om het reageren, en om te laten zien dat je nóg lomper uit de hoek kunt komen dan de vorige reaguurder. Misschien is het veranderd hoor, maar het merendeel van de postings leek daar gedaan door mensen die niet bepaald werden gehinderd door kennis van zaken op enig gebied
Op die site wordt met regelmaat de vinger op den gevoelige plek gelegd. Daar moet je wel tegen kunnen....
Niks mis met klokkenluiders. Maar de meesten komen niet verder dan kinderachtig en makkelijk belletje trekken. Hetzelfde belletje waar al 3.281 anderen aan hebben getrokken...Op die site wordt met regelmaat de vinger op den gevoelige plek gelegd. Daar moet je wel tegen kunnen....