yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Het zal je vrouw maar zijn..

di apr 26, 2011 10:40

Pfff, ik ben na een paar zinnen gestopt met lezen. Zal wel aan mij liggen.......
Ben niet eens begonnen met lezen na t zien van de site naam in de link...

Grtz,fRank
Hier nog zo een. Bij geenstijl haak ik bij voorbaat af :x
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di apr 26, 2011 11:13

Mijn vriendin ging bij de verlovingsring voor niet minder 24 karaat, 4 karaat was lang niet zuiver genoeg :wink:
24 karaats goud is veel te zacht voor een ring. Weet je wel zeker dat je nog verloofd bent?

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

di apr 26, 2011 11:35

Pfff, ik ben na een paar zinnen gestopt met lezen. Zal wel aan mij liggen.......

Grtz,fRank
Idem.

Schelden doe je als je geen argumenten hebt. Op die site wordt veel gescholden...

Patrick
Guru
Guru

di apr 26, 2011 13:18

Grtz,fRank
Idem.

Schelden doe je als je geen argumenten hebt. Op die site wordt veel gescholden...
Op die site wordt met regelmaat de vinger op den gevoelige plek gelegd. Daar moet je wel tegen kunnen....
Ik kan het vaak wel waarderen. Iets met twee centen en zo...
Tip voor de voorgaande reaguurders: kijk eens op indymedia.nl en joop.nl. Da's pas schelden!

Goed bezig Diele! weer eens een lekker luchtig topic. :wink:

Patrick.
(Zo vrij als een vogeltje, maar een eend? Dat nooit!)
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di apr 26, 2011 13:39

Op die site wordt met regelmaat de vinger op den gevoelige plek gelegd. Daar moet je wel tegen kunnen....
Tegen dat laatste heb ik geen bezwaar hoor, van een uitgesproken mening ben ik ook niet vies en ook bij wat steviger taalgebruik hang ik niet meteen in de gordijnen. Wat mij irriteerde aan geenstijl toen ik daar jaren geleden eens via een linkje terecht was gekomen is dat men daar vaak leek te reageren om het reageren, en om te laten zien dat je nóg lomper uit de hoek kunt komen dan de vorige reaguurder. Misschien is het veranderd hoor, maar het merendeel van de postings leek daar gedaan door mensen die niet bepaald werden gehinderd door kennis van zaken op enig gebied :lol:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Dinky Boy
Miniaturista

di apr 26, 2011 13:45

Niks mis met klokkenluiders. Maar de meesten komen niet verder dan kinderachtig en makkelijk belletje trekken. Hetzelfde belletje waar al 3.281 anderen aan hebben getrokken...

Ach, een uurtje de reacties lezen op dvhn.nl en je bent voorlopig weer even depressief. Sommigen zie je op elk onderwerp reageren. Het zijn een soort digitale honden, tegen elk paaltje worden wel twee of drie druppels gepist. Het is de schuld van Wilders, indien niet dan de schuld van links. Of de schuld van de wethouder, schuld van Den Haag, schuld van de buitenlanders, de dure meneren, de grote jongens, zakkenvullers... blablabla.

Wouter Dobbenga
Member
Member

RE: Het zal je vrouw maar zijn..

di apr 26, 2011 14:11

Heb ik gelukkig geen last van; motorpak of mooie stoelen rond de eettafel? Ach, die oude klapstoeltjes doen het ook prima. :lol:
GT Junior 2.0 1970
Peugeot werkpaard...Waar bleef de nieuwe Alfa nou? :cry:

Storia:
164 3.0 24v, 155 2.0TD, 156 2.4JTD, GTV 2.0 V6 Turbo, GT 1.9 JTDm, GT Junior 1.8TB '71, Mito 1.6 JTDm, Duc M620ie, GT 3.2 V6 2008 , Mito 1.3 JTDm

diele
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Het zal je vrouw maar zijn..

di apr 26, 2011 18:35

Vijf jaar geleden was Geen stijl wel aardig , sinds ze in het publieke bestel zitten hebben ze een probleem : hun rechtse achterban haakt af omdat het publieke bestel extreem links is..en links pruimt de GS achterban niet.
dus in beide gevallen bijten ze in de hand die hen voedt..

Zelf ben ik gebant van GS omdat ik zei dat Femke Halsema in een vervuilende belastingvrije MB 300D rijdt.. :-#
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

Terug naar “Het Forum Café”