Ik vind deze opstelling meer voor een amerikaan eerlijkgezegd EN de boel is niet goed afgesteld door de LPG-garage (toen ik hem kocht liep hij niet en zijn ze er mee bezig geweest terwijl de onderdrukslang van de rembekrachtiger gescheurd was) en het mengsel staat geheel op R (te rijk lijkt me). Reden dus om eens te kijken of het anders moet/kan.

Ik wil dus een auto die goed op gas EN op benzine loopt (vandaar de gereviseerde carbs).
Wie kan mij vertellen hoe goed/betrouwbaar mijn huidige systeem is en welk alternatief evt. beter zou zijn.
De andere opties die ik ken (mooier omdat je het normale luchtfilter kunt gebruiken):
1. De mixers die tussen de carbs en het blok komen (of is het tussen carbs en luchtfilterhuis?)
2. De 4 vingers die in de luchtfilterbak komen
Voor deze alternatieven heb ik wel een andere mixer nodig of niet, want bij mijn huidige bepaalt het vacuum hoeveel gas er doorgevoerd wordt en dat werkt bij deze 2 anders neem ik aan (een losse vacuumslang?)?
Roel