Grtz,fRank
On topic, platte renault 25 gespot.

Ik kan het je wel uit eerste hand vertellen hoor, ik werk bij een renault dealer. Bedrijfswagens van Renault hoor ik geen slechte dingen over. Laguna's zijn net als Alfa's, je hebt hele slechte modellen en ook betrouwbare, afhankelijk van type en bouwjaar. De eerste modellen van het vorige type (vanaf 2001 geloof ik) zijn niet al te best op zijn lichst gezegd. De modellen na 2004 zijn gewoon goed. Ik geloof dat de huidige Laguna zelfs één van de betrouwbaarste in zijn klasse is.Dan toch maar wat meer pech met een auto.....Nee maar wat niet is kan nog komen, las net in de Consumentenbond dat Renault de super betrouwbare auto's maakt
vooral Kangoo en Scenic schijnen erg goed te zijn.![]()
Een Kangoo is erg geschikt te maken voor rolstoelvervoer, en daar is alles mee gezegd. Zo'n Scenic, tja, kijk er eens in
als je er een ziet rijden. Een auto voor heeeeeeeele sneue mensen.
Serieus, ik hoor eigenlijk vrijwel uitsluitend narigheid over Renault. De buitendienstclub van Lotus Professional rijdt
verplicht met een Renault (Megane, Laguna) en ze hebben allemaal problemen met de electronica.
Ze komen regelmatig hier op de zaak en niemand is er positief over. Het is altijd wel wat.
Hetzelfde verhaal met Renault bedrijfswagens.
Er zijn hier toch enkele wegenwachters actief? Informatie uit eerste hand!![]()
Patrick.
levensbedreigend zoals bij Toyota.
I rest my case!Renault 25