Heb je de goedkoopste te pakken,kijk dan voor t daadwerkelijk bestellen even wie er bij jou in de buurt als montagepartner staat ingeschreven en wat monteren kost aldaar. Staat meestal gewoon op de site.Simpel, geen rocketscience...

Grtz,fRank
Klopt, heb er goede ervaringen mee. Maar toegegeven, het scheelt een stuk minder dan pakweg 5 jaar geleden. Tegenwoordig hebben autobandencentra zelf ook de nodige acties en wordt het verschil wel erg marginaal (soms ben je zelfs voordeliger uit bij een autobanden centrum).Een kleine kanttekening. Autobanden.nl heef een aangesloten netwerk van bedrijven die monteren. Dus die bedrijven kiezen er zelf voor. En volgens mij is het vooral voordeliger voor de wat grotere maten.
Nee hoor, ik heb hier in de buurt een prima adres (non bandenboer overigens) welke aangesloten is als montagepartner bij oa autobandenmarkt...En zowiezo is dat never de bandenvakhandel of garage/dealer is mijn ervaring...
Maar die heb je dan wel weer nodig voor de montage en balanceren? Een beetje scheef dit.
* TRING TRING*Het heeft niets te maken met kan of willen tippen.
De internetbandenverkopers kopen afgedankte nieuwe partijen die bij fabrikanten van banden en auto`s overblijven op, geen rotzooi overigens, en verkopen die dan uiteraard tegen dumpprijzen.
De banden die ze normaal inkopen gaan tegen heel erg minimale marges weg en moeten ze het van de hoeveelheid hebben. Zo verzieken ze het voor de normale handel maar het is goed voor de consument.
Service bij dit soort bedrijven: probeer eens wat voor garantie te regelen of te reclameren......
Daarnaast verkopen ze graag C-kwaliteit chinees spul die volgens hun uiteraard top zijn.
Leven is keuzes maken
Paul
(en dit is geen frustratie, alleen gaat het tegenwoordig nu eenmaal zo)