Is een L-jetronic en de toerenbegrenzer zit inderdaad in de rotor.De ECU bij een GTV6 zit onder het dashboard, op het stukkie plaatwerk voor de rechterdeur. Er zit daar zo'n rare uitstulping in de kunststof bekleding.
Het antwoord op de andere vraag moet ik je schuldig blijven. Ik dacht trouwens altijd dat de toerenbegrenzer in de rotor van de stroomverdeler zit.
Wat wil je er mee doen?zit de ecu onder het dashbord bij de bijrijders kant kun je daar zelf wat mee deon of moet je de ecu vervangen
niet alleen, zie de post van performa hierboven!Is een L-jetronic en de toerenbegrenzer zit inderdaad in de rotor.De ECU bij een GTV6 zit onder het dashboard, op het stukkie plaatwerk voor de rechterdeur. Er zit daar zo'n rare uitstulping in de kunststof bekleding.
Het antwoord op de andere vraag moet ik je schuldig blijven. Ik dacht trouwens altijd dat de toerenbegrenzer in de rotor van de stroomverdeler zit.
dan zal jij wel gelijk hebben en die pagina waar naar wordt verwezen, het helemaal fout hebben. dat kan...Dat zullen dan vrij speciale zijn want van de +/- 50 die ik door handen heb gehad was er geen enkele met le jetronic.
fijne garage...bij de garage dachten ze dat de toeren begrenzer stuk is en daarom niet hoog in de toeren wil lopen
Gewone L-jetronic heeft ook een printplaat die de injectie regelt hoor of dat je dat als een ECU kan classificeren is iets anders.Dat zullen dan vrij speciale zijn want van de +/- 50 die ik door handen heb gehad was er geen enkele met le jetronic.