@jAN 75: Kom op lekker dier

. Op jouw reacties actie is inmiddels ook al 17 keer geschoten. Ik begrijp daaruit dat je frustraties hebt mbt de Nederlandse politie, Als dat voort komt uit een intense donatiedrang aan het CJIB zou dat jammer zijn, maar dat zijn dingen die je echt zelf in de hand hebt.
Het leuk vinden om een gezond dier af te maken? Lijkt me niet. Het is gewoon een afweging van risico's niets meer niets minder

.
Ik denk dat ik met de Kerst maar Geitenvlees ga eten, das minder schaars dan rendiervlees

ik heb niets tegen de politie hoor, en ook niet met het CJIB, maar dat afschieten van een paar rendieren moet je aan professionals overlaten.
wat GC zegt, one shot, one kill, en niet die beesten verwonden omdat je niet kan schieten, of iig niet weet waar je zo'n dier moet raken.
en als je dat filmpje goed bekijkt zijn de dieren helemaal niet zo wild.
ik weet zeker dat iemand met verstand van dieren en iets meer geduld, die beesten gewoon in een aanhanger had gekregen.
ze waren toch al in een weiland gedreven

, en als je de dieren dan alsnog op gaat lopen jagen, niet zo vreemd dat ze er weer vandoor gaan.
op 47 seconden kun je zien dat de dieren niet in paniek zijn, het beest komt gewoon op de politieagent aflopen.
ze had het beest gewoon kunnen pakken
daarom kun je zien dat de politie gewoon maar wat doet, en geen idee heeft waar het mee bezig is.
Het leuk vinden om een gezond dier af te maken? Lijkt me niet. Het is gewoon een afweging van risico's niets meer niets minder
.
ze zijn er anders verrekte druk mee, vind je niet
donateurnr:4456 giulia super '78 3.0 v6 156 2.0 ts '98 niet meer :75 3.0 V6 QV '90 , 75 3.0 V6 America '88 , sud 1.5 TI '83 , gtv 2.0 '83 , 75 2.0 carb '89 , 75 1.8 ts '90 , 164 2.0 ts '92 , 33 1.5 QV '90, 75 2.4 TD '90