Ik loop al een tijdje te malen in mijn hoofd wat ik met mijn Juultje aan moet. Zoals jullie weten heb ik haar nu ruim een jaar geleden van Rik overgenomen, haar helemaal laten spuiten en verder diverse modificaties uitgevoerd. Ze is nu eindelijk klaar maar ik heb nog bijna niet van haar kunnen genieten. Ik heb de afgelopen 2 maanden slechts 1 dag in haar kunnen rijden en dat was uiteraard gewelding (Concorso Italiano, Assen). Het probleem is dat ik veel te druk ben met diverse zaken zoals werk, hockey, vrienden (gelukkig wel Alfa vrienden) en uiteraard vriendin.
Ze komt uiteraard alleen buiten met mooi weer (de Juul dan, niet mijn vriendin

Nu heb ik onlangs eindelijk na lang zoeken samen met mijn vriendin een huis gekocht in Amsterdam (in Oost, zijstraat Lineausstraat). Nu begin ik dus nog harder te twijfelen wat ik met de Juul moet. Ik vind het doodzonde om haar zo weinig te gebruiken. Wegdoen vind ik ook doodzonde, maar er zijn natuurlijk andere opties, zoals mijn lang gekoesterde wens een motorrijbewijs te halen en een Duc te kopen. Ga je deze vaker gebruiken denk je dan?
Kortom, ik wil mijn Juul eigenlijk niet kwijt, maar wat moet ik doen? Niet gebruiken is ook zonde. Je scheel betalen voor stalling in Amsterdam en haar niet gebruiken is een nogal dure verspilling. Dan kan ik dat geld beter ergens voor gebruiken en iemand anders gelukkig maken met mijn super gave gerestaureerde Juultje.
Ik snap dat dit veel adviezen op gaat leveren als "niet doen,lekker houden" en "zonde,gewoon rijden" maar dat voegt weinig toe, ik weet zelf ook dat het zonde is en dat je eigenlijk niet Alfa-loos wilt worden. Maar soms moet je besluiten nemen die niet leuk zijn. Graag jullie open advies hoe ik hiermee om moet gaan!
Alvast bedankt.
Ciao,
Michael