wo apr 01, 2009 13:25
ben ik het niet helemaal mee eens...
(ik zou alleen wel de kat behouden maar leeg kloppen, dan is hij zichtbaar nog aanwezig en heb je nooit gezeur omdat er wel een kat op je kenteken staat!!)
daarnaast maakte het bij mij een zwaar donker geluid in combinatie met loze pijp ipv tussendemper en met een magnum supersprint einddemper (dus absoluut geen blikkerig geluid, dan heb je alleen als je een standaard einddemper hebt)
en het leegkloppen is absoluut geen probleem, is 5 min werk bij een 75! Je pakt je kat en een dikke stalen pijp, je ramt een paar keer en het komt er allemaal netjes uit (het is alleen niet echt bevoordelijk voor je gezondheid!!!)
maar als laatst, merkbare pk's win je er niet mee vond ik....
33 type 2 16V carbs & Delta EVO
Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S