Ik wil de 3.5 12v ( 1e type ) in een 164 12v Super ( 2e Type ) lepelen, zijn er problemen waar ik rekening mee moet houden?
De bobines lijken mij het probleem!!?? van het 1e type naar type 2.....
Wie heeft raad en opmerkingen??
Ja maar pak het goed aan....en breng een eigen draadboom aan met de verbouwde megasquirt van BS autotune bijvoorbeeld...Ik wil de 3.5 12v ( 1e type ) in een 164 12v Super l( 2e Type ) lepelen, zijn er problemen waar ik rekening mee moet houden?
De Dis-bobines lijken mij het probleem!!??
Dit is een beetje topicvervuiling, maar een 1.8 16V gaat niet veel harder van een andere computer. Je wilt dan ook andere dingen gaan vervangen. Het is slimmer om met een 2.0 te beginnen als je zo veel wilt gaan aanpassen, dan heb je al vast 10PK meer en 200cc zonder dat je ook maar begonnen bent met tunen.dat klinkt hier wel intresant:)
kun je een 1.8 16v upgraden met andere electronica?
Hier in Rotterdam zouden ze zeggen: Doe ff rustig joh !I.d.d. topic vervuiling jah, ik ben goed in staat om zelf na te denken waar zo'n mooie V6 in zou passen en wat ie moet kosten, bedankt voor de onnodige info en wat kan mij nou een 155 1.8 16v nou schelen!!
Dat heeft toch niks met een V6 o.i.d te maken..
Ik heb het topic even aangepast, een V6 24v heeft dis-bobines en de 2e phase 164 V6 12v niet.
Megasquirt, ik heb helaas geen mega portomonaaie
Moet je de hele kabelboom vervangen of allen die van computer naar motorblok?Ik wil de 3.5 12v ( 1e type ) in een 164 12v Super ( 2e Type ) lepelen, zijn er problemen waar ik rekening mee moet houden?
De bobines lijken mij het probleem!!?? van het 1e type naar type 2.....
weinig aan toe te voegen...Ik heb al gesproken ....
Je hoeft er niet op leeg te lopen. Bijkomend is dat deze optie de zaak ook nog eens overzichterlijker maakt (lees: eenvoudig) en dat is precies wat je wilt.
Met of zonder Dis bobines.
Met is het beste te integreren in het systeem.