156JTS is toch een tweeliter en geen 2.2? Maar als je een complete 156 hebt is het denk ik relatief simpel te doen, je hebt immers alle delen. Het is wel een boel werk, maar dat is een gewone motorwissel ook.maar goed als je een sloop 156 jts hebt (2.2) dan heb je gelijk alles om het over te bouwen maar past het dan?
Is idd een gewone 2.0 JTS, met 165 pk en 206 Nm.156JTS is toch een tweeliter en geen 2.2? Maar als je een complete 156 hebt is het denk ik relatief simpel te doen, je hebt immers alle delen. Het is wel een boel werk, maar dat is een gewone motorwissel ook.maar goed als je een sloop 156 jts hebt (2.2) dan heb je gelijk alles om het over te bouwen maar past het dan?
De latere JTS'en halen de opgegeven specificaties wel gewoon. Daarnaast rijdt een JTS volgens de kenners een stuk lekkerder dan een TS --> meer koppel onderin.Papieren PK's bij de JTS...
Vergelijk eens het PK verlies met een JTS tov TS16v. (en nee het is geen discussie die ik aan wil, maar een geconstateerd hard feit!)
Vraag jezelf dan af of je dat wilt...
JTS beter?????
Dat is wat jij denkt...of gehoord hebt.De latere JTS'en halen de opgegeven specificaties wel gewoon. Daarnaast rijdt een JTS volgens de kenners een stuk lekkerder dan een TS --> meer koppel onderin.
Eerdere JTS'en bleken soms zelfs maar 145 pk te hebben, daarnaast waren het ook nog eens olieboten.
Ik heb weleens met een GT 2.0 JTS gereden, reed prima. Maar ja, revisiemensen zullen het vast beter weten.Dat is wat jij denkt...of gehoord hebt.De latere JTS'en halen de opgegeven specificaties wel gewoon. Daarnaast rijdt een JTS volgens de kenners een stuk lekkerder dan een TS --> meer koppel onderin.
Eerdere JTS'en bleken soms zelfs maar 145 pk te hebben, daarnaast waren het ook nog eens olieboten.
En: rijdt een kenner wel in een JTS? Ik ken er vele die er allergisch voor zijn. Dit zijn geen rijders maar DE revisiemensen van deze zooi (hun woorden!)