Ik had het beter wat anders kunnen verwoorden in mijn vorige post. Ik weet hoe het er officiëel aan toe gaat, maar ik vind de gedachte niet ondenkbaar dat in een sport waar zoveel geld en belangen bij spelen, er af en toe wat wordt "geholpen" om het net even wat spannender te houden. Dat is en blijft speculatie, maar er zijn dit seizoen alleen al de nodige controversiële beslissingen genomen. Tja... neemt niet weg dat we een enerverend F1-seizoen achter de rug hebbenweer een potje onzinMassa heeft vandaag een veel betere race gereden dan Hamilton, maar eigenlijk had Hamilton het kampioenschap al in de zak moeten hebben voor de laatste race. De FIA heeft het zaakje zo gemanipuleerd de afgelopen paar races, dat de uiteindelijke beslissing pas in de laatste race zou vallen. Altijd goed voor de publiciteit (en de beurs). Desalniettemin zat ik ook op het puntje van mijn stoel, dit was de spannendste ontknoping sinds jaren
En wat heeft Alonso (alweer) een prachtige race gereden... hopelijk kan Renault volgend jaar weer meedoen voor de titel, samen met BMW.![]()
lees nou eens eerst de feiten voordat je wat zegt: De FIA heeft nagenoeg GEEN inspraak in de race (en ga dan zelf maar even googlen waarom dat zo is....)
feit is wel dat massa niet in deze race zijn kampioenschapo heeft verloren
Vettel - Alonso bij Ferrari in 2010 !!Hoop in 2010 vettel in een Ferrari te zien dan zet ik mijn geld op vettel.
Nog jaartje wachten dan... Massa en Raikonen hebben een contract tot eind 2010 als ik mij niet vergisVettel - Alonso bij Ferrari in 2010 !!Hoop in 2010 vettel in een Ferrari te zien dan zet ik mijn geld op vettel.
Dat zou een hele mooie combi zijn.![]()
Leo.
Sluit ik me bij aan: Vettel, nu al bij verre weg de beste coureur van het stel! De nieuwe WK is gekomen.Hoop in 2010 vettel in een Ferrari te zien dan zet ik mijn geld op vettel.
Sluit ik me bij aan: Vettel, nu al bij verre weg de beste coureur van het stel! De nieuwe WK is gekomen.Hoop in 2010 vettel in een Ferrari te zien dan zet ik mijn geld op vettel.
dachten we ook van Trulli (toen nog bij minardi), Button (williams) en Fisichella (minardi) dat ze ooit wereld kampioen zouden worden...Sluit ik me bij aan: Vettel, nu al bij verre weg de beste coureur van het stel! De nieuwe WK is gekomen.Hoop in 2010 vettel in een Ferrari te zien dan zet ik mijn geld op vettel.