EDIT: nu met foto's
Ik ben op zoek naar iemand die deze motor in zijn auto heeft. Ik ben mijn 33 aan het ombouwen van een 1.4 naar een 1.7. Alles past maar aan het eind loop ik tegen wat dingen aan waar ik vragen over heb. Foto's volgen morgen hier eerst wat tekst.
De lambdasonde: Is dit een 4 draads of een 2 draadse stekker vebinding? ik heb nog twee kabeltjes waar een twee polige stekker in kan over aan de kabelboom in de buurt van de disbombine. De lambda die op de 1.4 zat heeft een 3 polige stekker. Wie weet er meer?

Links de twee stekkers en rechts de stekker van de lambda sonde voor de 1.4 motor

Vacuumslang naar de computer: Klopt het dat er een vacuumslang vanaf de voorkant van het inlaatspruitstuk naar de computer loopt? ik weet niet waar de vacuumslang van de computer heen moet lopen namelijk.

bougiekabels: er zitten nu metalen doppen op zijn dit speciale? of kan ik de doppen van mijn 1.4 gebruiken? de bougiekoppen zijn afgebroken in de metalen en ze zien er niet al te fris meer uit. Maar ik heb iets begrepen dat dit speciale hoogspanningkabels zijn.

en de laatste deze stekker kwam ik ook nog tegen deze zit links voor (bestuurderskant) kleur is bruinwit en zwart. iemand een idee waar deze van is?

ik hoor het graag, mijn dank is groot
gr Tom