Veel erger zou zijn als "men" een klassieker zou ruïneren, want die is niet vervangbaar.
Deze is vervangbaar en door leeftijd zeker verzekeringsgedekt.
Eigenaar heeft vast al een nieuwe uitgekozen - worden immers nog gemaakt en/of zijn er zat van. Heeft misschien net dat ene mooiere kleurtje nu.
Dus: afgezien van het feit dat "men" van andermans spullen af moet blijven snap ik niets van jullie treurnis...

F*CK*NG B*LLSCH*T
Dag van vandaag heeft niemand meer RESPECT!!! EN VAN U UITLEG HIER ERGER IK ME STEENDOOD!!! TYPISCH GEVAL VAN DE CONSUMPTIEMAATSCHAPPIJ WAARIN WE LEVEN!!!
Elke dag moet ik HARD werken, om rekeningen te betalen ,belastingen, voor een huis dat je gekocht hebt, voor verbouwingswerken , benzineprijzen, enz...
En door te werken en te sparen, ben je blij , gelukkig dat je ook eens luxe kunt permiteren, op reis, een nieuwe auto, een klassieker noem maar op!
En alles wat ik koop daar draag ik zorg voor, want ik weet wat ik er voor moet doen!
MIJN 159 word elke week gepoetst, en goed onderhouden, en ben pissed off!!! als ik weeral steenslag heb! Of bij gebrek aan respect slaan ze hun deur tegen je auto op de parking
van de supermarkt
Maar ik zou er het hart van in zijn,moesten ze morgen mijn bella stelen

WEG zuur verdiende centjes!!!
Weg mijn mooie Alfa! WEG mijn droom!
En of dat nu nieuw of oud is voor mij is dat onvervangbaar!
Toen ik de eerste keer dat ik de Spider zag, voelde ik me slecht en ongerust! Wat als dit iemand bij mij deed
En weet je zolang dat je moet betalen, moet alles op tijd en correct gebeuren!
Maar als je geld moet krijgen, dan moet je lang wachten hoor!!! weet ik uit ervaring met mijn 147
Oja! ik weet uit goeie bron, het is bijna een jaar geleden dat de Spider in de fik gestoken werd, en de verzekering doet moeilijk en geeft nog geen rotte cent gestort!
Als er zulke dingen gebeuren , is dat altijd een drama!!!
En zulke oppervlakkige opmerkingen is gemakkkelijk gemaakt hoor