Hylke
Moderator
Moderator
Contacteer: Website

RE: Alfa Spider R.I.P

di nov 04, 2008 23:12

Bah, wat een foto's, word je gewoon misselijk van.
Dit zijn mensen waarvan je zou wensen dat het hart op de verkeerde plek zou zitten.
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

Giulia 2.0 ‘18
GSX-S '22

Trenta3
Guru
Guru

wo nov 05, 2008 13:49

Zulke mensen sorry,Afbeelding" UITSCHOT" hebben geen greintje repect voor andermans gerief :evil:

Afbeelding
In My Garage;

'11 Alfa Romeo Spider 1750 TBI
'79 Alfa Romeo Spider 2000
'17 Abarth 595c Turismo Bicolore

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

wo nov 05, 2008 23:21

Veel erger zou zijn als "men" een klassieker zou ruïneren, want die is niet vervangbaar.

Deze is vervangbaar en door leeftijd zeker verzekeringsgedekt.
Eigenaar heeft vast al een nieuwe uitgekozen - worden immers nog gemaakt en/of zijn er zat van. Heeft misschien net dat ene mooiere kleurtje nu.
Dus: afgezien van het feit dat "men" van andermans spullen af moet blijven snap ik niets van jullie treurnis... :-k
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

Markfa
Member
Member

wo nov 05, 2008 23:35

Ondanks dat het zonde is, kan het geen kwaad voor Alfa Romeo. Weer een auto extra verkocht. Helaas dus geen alfa meer voor de toekomst, maar dus ook geen Alfa minder. Was de ene alfa niet tot schroot gereden was er voor die persoon geen nieuwe geproduceerd.

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do nov 06, 2008 08:01

Zeer trieste gasten die dit doen.

Ik heb trouwens ook wel eens iemand gezien met een WA verzekerde klassieker die ook nog eens geen brandblusser bij zich had. Die kon zijn eigen trots voor zijn ogen zo in rook zien opgaan. Dat is nog weer een heel ander verhaal.
Geen centen, er zelf bijstaan en nog eens onvervangbaar.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Trenta3
Guru
Guru

Re: RE: Alfa Spider R.I.P

do nov 06, 2008 16:07

Veel erger zou zijn als "men" een klassieker zou ruïneren, want die is niet vervangbaar.

Deze is vervangbaar en door leeftijd zeker verzekeringsgedekt.
Eigenaar heeft vast al een nieuwe uitgekozen - worden immers nog gemaakt en/of zijn er zat van. Heeft misschien net dat ene mooiere kleurtje nu.
Dus: afgezien van het feit dat "men" van andermans spullen af moet blijven snap ik niets van jullie treurnis... :-k
:blue_shocked: :blue_shocked: F*CK*NG B*LLSCH*T :evil: :evil:
Dag van vandaag heeft niemand meer RESPECT!!! EN VAN U UITLEG HIER ERGER IK ME STEENDOOD!!! TYPISCH GEVAL VAN DE CONSUMPTIEMAATSCHAPPIJ WAARIN WE LEVEN!!!

Elke dag moet ik HARD werken, om rekeningen te betalen ,belastingen, voor een huis dat je gekocht hebt, voor verbouwingswerken , benzineprijzen, enz...
En door te werken en te sparen, ben je blij , gelukkig dat je ook eens luxe kunt permiteren, op reis, een nieuwe auto, een klassieker noem maar op!
En alles wat ik koop daar draag ik zorg voor, want ik weet wat ik er voor moet doen! :x
MIJN 159 word elke week gepoetst, en goed onderhouden, en ben pissed off!!! als ik weeral steenslag heb! Of bij gebrek aan respect slaan ze hun deur tegen je auto op de parking
van de supermarkt :evil:
Maar ik zou er het hart van in zijn,moesten ze morgen mijn bella stelen :cry: WEG zuur verdiende centjes!!!
Weg mijn mooie Alfa! WEG mijn droom!
En of dat nu nieuw of oud is voor mij is dat onvervangbaar!
Toen ik de eerste keer dat ik de Spider zag, voelde ik me slecht en ongerust! Wat als dit iemand bij mij deed :!: :?:

En weet je zolang dat je moet betalen, moet alles op tijd en correct gebeuren!
Maar als je geld moet krijgen, dan moet je lang wachten hoor!!! weet ik uit ervaring met mijn 147
Oja! ik weet uit goeie bron, het is bijna een jaar geleden dat de Spider in de fik gestoken werd, en de verzekering doet moeilijk en geeft nog geen rotte cent gestort! :x

Als er zulke dingen gebeuren , is dat altijd een drama!!!
En zulke oppervlakkige opmerkingen is gemakkkelijk gemaakt hoor :x
In My Garage;

'11 Alfa Romeo Spider 1750 TBI
'79 Alfa Romeo Spider 2000
'17 Abarth 595c Turismo Bicolore

Alfarmada

do nov 06, 2008 16:43

In zowel de mening van Dirty3 als Giulia-tom zitten waarheden.

Persoonlijk vind ik het ook om te rotten als er iemands spullen door de één of andere onverlaat vernield worden.
Maar eigenlijk maak ik ook wel wat verschil tussen een klassieker en een hedendaagse Alfa.

Enkele weken terug heeft m'n vrouw een ongelukje gehad met de 159, niks superergs maar toch NIET leuk.
Maar na enkele tellen had ik toch zoiets van , ach gelukkig hebben de inzittende niets. En ja, dan komt de verzekering wel tussen.

Het verschil : vorig jaar een ongeluk met m'n Giulia gehad (zelf in fout) en het doet me nog pijn in het hart als ik eraan denk.

De 159 staat al geruime tijd terug voor de deur en de Giulia moet nog steeds in ere hersteld worden (jammer genoeg voor de Giulia).

Maar dat is misschien het verschil in hoe wij onze hobby beleven. En gelukkig allemaal op onze eigen manier.
En geloof me vrij, als ik onderweg ben heb ik de meeste Alfa's wel gezien. Maar als ik een klassieker tegenkom doet me dat toch net wat meer.

Dat de eigenaar lang moet wachten op z'n centen heeft volgens mij meer met de verzekering te maken dan dat met Alfa liefde te maken heeft.
Dus mijn bescheiden mening : Ik vind het jammer voor de Spider en eigenaar natuurlijk, maar een klassieker die verloren gaat :cry:

Groeten
Philip.

cmva
Advanced Member
Advanced Member

do nov 06, 2008 17:18

Zie je in Belgie best vaak , recente autos die alleen WA verzekerd zijn :roll:

Alfarmada

Re: RE: Alfa Spider R.I.P

do nov 06, 2008 17:41

Zie je in Belgie best vaak , recente autos die alleen WA verzekerd zijn :roll:
Ik kan niemand z'n rekening maken, maar bij een nieuwe/recente wagen snap ik dat ook niet goed.

Yvo
Guru
Guru

do nov 06, 2008 20:48

:shock:
- Alfa Spider 3.0 V6 1999 nero
- Giulia Super 2020 nero volcano
Bertone modellen verzamelaar.

Terug naar “Het Forum Café”