Maar verplaatst, zie ik...

Ik denk dat dat een wat erg overtrokken getal is, maar het blijft wel de meest zwakke op de ring.Klopt het nog steeds dat de NS per dag dat ie open is minstens 1 leven claimt (meestal een motorrijder)?
Officieel sterft er niemand op de baan omdat het ziekenhuis in Keulen de doodverklaringen uitschrijft... zo is de sterfplaats officieel Keulen en blijft de baan tenminste "clean"....
Dit weekend zijn we voor de eerste keer ( een schande als ik het achteraf bekijkIk denk dat dat een wat erg overtrokken getal is, maar het blijft wel de meest zwakke op de ring.Klopt het nog steeds dat de NS per dag dat ie open is minstens 1 leven claimt (meestal een motorrijder)?
Officieel sterft er niemand op de baan omdat het ziekenhuis in Keulen de doodverklaringen uitschrijft... zo is de sterfplaats officieel Keulen en blijft de baan tenminste "clean"....
Echter de laatste keren ook serieuze klappers gezien met auto's. Ik ben dit jaar in verhouding erg weinig geweest, maar ik merk wel dat de moderne auto's sneller en sneller worden.
Menig standaard auto is al snel >200 pk
Het blijft gewoon openbare weg....daar kan van alles achter een bochtje liggen...op een circuit heb je nog vlaggen en dat is ook geen garantie, ook de grote uitloopzones niet, en daar zitten ook nog eens veel autos met vergelijkbare snelheid en alleen autos, geen motoren...@marc, ik lees al dat je het benodigde ontzag hebt mbt de ns. Met deze gezonde insteek kan het alleen maar goed komen.
In mijn eerste live contact met de nordschleife zag ik meteen voor mijn neus in hatzenbach een auto afgeschreven worden. Tijdens mijn eerste ronde twee motoren neer zien gaan op koelvloeistof van een, op een blinde plek, gestrande auto die het niet echt nodig vond achteropkomend verkeer te waarschuwen .
Ooooh koopje, dat is omgerekend op de huidige koers iets van 38 Euro
is intussen ergens tussen de 10 en 15 miljoen Dollar waard ondanks z'n schade verleden...
Deal!Ooooh koopje, dat is omgerekend op de huidige koers iets van 38 Euro
is intussen ergens tussen de 10 en 15 miljoen Dollar waard ondanks z'n schade verleden...![]()
Patrick.