Die duitsers schreeuwen alleen maar: "als het lukt krijg je een bradwürst"
Wat zou nou het beste motiveren denken jullie???

Staan er een heleboel bij Ron. Of het nu de leukste auto is om te rijden (beetje PS/3 achtig imho) maar het is natuurlijk wel een aardig stukje engineering, voor een fractie van de prijs van die platte kevers. ALs ik alle tests goed gezien heb, dan valt mij op hoe makkelijk de auto hard gaat: de lol uit deze auto moet je denk ik dan ook daar zoeken (beetke a la Audi R8: wel hard gaan maar het is het gewoon net niet (nog even los van de 'looks'). Of deze auto ook de echte rij-fun geeft zoals bijvoorbeeld het controleren van een Giulia Super op een nat Zandvoort betwijfel ik (hoewel ik uiteraard nog niet in de nieuwe GTR heb gereden).Woensdag sprak ik in Volkel (bij Intrax/Henk Thuis) Ron Simons. Hij is met Nissans op de Nuerburging bezig...
Natuurlijk, alleen 25 seconden is wel een heel erg groot gat. Als Porsche idd een pro achter het stuur hebben gezet van de Nissan kan ik heel goed begrijpen dat ze het niet vertrouwen.Die testen op zich zeggen betrekkelijk weinig vind ik: wie kan er nu zo op de limiet rijden op de Ring ? Dat zijn maar zo weinig mensen die dat uberhaupt kunnen (en ook nog vrij baan hebben).
Denk je nu echt dat die man de opdracht gekregen heeft echt vol-gas te geven ? Daar geloof ik weinig van: die man is ingehuurd om het gelijk van Porsche aan te tonen. Toont meteen ook de kinderschtigheid van Porsche aan, maar dat terzijde.Natuurlijk, alleen 25 seconden is wel een heel erg groot gat. Als Porsche idd een pro achter het stuur hebben gezet van de Nissan kan ik heel goed begrijpen dat ze het niet vertrouwen.Die testen op zich zeggen betrekkelijk weinig vind ik: wie kan er nu zo op de limiet rijden op de Ring ? Dat zijn maar zo weinig mensen die dat uberhaupt kunnen (en ook nog vrij baan hebben).
....
Ja, dat denk ik eigenlijk wel. Anders is deze aanval wel heel erg makkelijk te pareren door Nissan en gaat Porsche met deze actie zo ongelooflijk onderuit dat ze voorlopig niet meer serieus worden genomen. Ik denk niet dat ze zichzelf in zo'n kwetsbare positie zouden brengen.Denk je nu echt dat die man de opdracht gekregen heeft echt vol-gas te geven ? Daar geloof ik weinig van: die man is ingehuurd om het gelijk van Porsche aan te tonen. Toont meteen ook de kinderschtigheid van Porsche aan, maar dat terzijde.Natuurlijk, alleen 25 seconden is wel een heel erg groot gat. Als Porsche idd een pro achter het stuur hebben gezet van de Nissan kan ik heel goed begrijpen dat ze het niet vertrouwen.Die testen op zich zeggen betrekkelijk weinig vind ik: wie kan er nu zo op de limiet rijden op de Ring ? Dat zijn maar zo weinig mensen die dat uberhaupt kunnen (en ook nog vrij baan hebben).
....
Bestaat dat?Ja, dat denk ik eigenlijk wel. Anders is deze aanval wel heel erg makkelijk te pareren door Nissan en gaat Porsche met deze actie zo ongelooflijk onderuit dat ze voorlopig niet meer serieus worden genomen. Ik denk niet dat ze zichzelf in zo'n kwetsbare positie zouden brengen.Denk je nu echt dat die man de opdracht gekregen heeft echt vol-gas te geven ? Daar geloof ik weinig van: die man is ingehuurd om het gelijk van Porsche aan te tonen. Toont meteen ook de kinderschtigheid van Porsche aan, maar dat terzijde.Natuurlijk, alleen 25 seconden is wel een heel erg groot gat. Als Porsche idd een pro achter het stuur hebben gezet van de Nissan kan ik heel goed begrijpen dat ze het niet vertrouwen.
....
Zeker:...
Bestaat dat?
Een volbloed profesioneel autocoureur, die géén volgas geeft op de Nurbergring???