ik wil de verlichting van de kachelschakelaars vervangen van m'n alfa 33, weet iemand of dat veel werk is of moeilijk is..
moet dan hele middenconsole eruit of iets anders?

zijn alle lampjes uit?? (want dan is het zeer waarschijnlijk die zwarte stekker die er achter zit)ik wil de verlichting van de kachelschakelaars vervangen van m'n alfa 33, weet iemand of dat veel werk is of moeilijk is..
moet dan hele middenconsole eruit of iets anders?

haha, en nu mag je nooit meer aan de kachel zittenHet is gemaakt!
Ik zat toevallig aan een draaiknop en opeens deed ie t, erg raar, maar ja, hij doet t
Mag slotje op
met andere woorden, het is gewoon die stekker waar ik het over heb die zit te jutteren....Ja - voor even doet ie het wel....
(mijn ervaring is dat je toch even moet werken of soepele handjes moet hebben om het pertinent te kunnen verhelpen - ik kreeg het voorelkaar door het paneel iets te kantelen. via gefreubel door het radiogat - of was het checkcontrol gat...?)

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.............................want ik ben zelf automonteur
Staat nergens in dit topic vermeld, wat is de toegevoegde waardeHmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.............................want ik ben zelf automonteur
Dat is een understatementen maak dat nou maar even gewoon goed, want telkens dat geknetter is NIET goed, bij mij was de halve stekker weg gesmolten