Klopt waren wij, kleine afvaardiging van het RGB. MM was bijzonder gaaf, zeker het aantal klassieken en moderne gave auto's die je voorbij ziet komen.
Even een bloemlezing:
- ik heb bij Centro Stile de 159 Sportswagon en Brera Spider gezien, echter onder een alfarood doekje, niet kijken wel voelen....
- ook om de 8c Competizione heen gelopen, erin mogen zitten en als klap op de vuurpijl mogen starten. Wat een geluid maakt dat ding zeg....niet te geloven.
- Elvira Ruocco heeft rondleiding gegeven door het archief, binnenkort is alles ook digitaal te benaderen!
- Museo Storico was echt waanzinnig, natuurlijk weer te weinig tijd maar dat komt volgende keer wel
- Zo'n mooie stad als Brescia en dan al die auto's, wat een feest.....
- mijn nieuwe camera is goed ingelopen en ik heb ongeveer 3 Gb aan foto's geschoten, 5 Mb per foto, tel maar na.....
- 17 Mercedes SLR's als volgauto (we hebben lopen tellen), slecht geluid kwam van de traktie controle, in Peschiera del Garda lieten e ze startjes doen heuvel op. Dan kon je het duidelijkhoren.
- mijn spidertje heeft ondanks benzine lekkage de week goed doorstaan maaar nu moet ik denk ik even mijn benzine filter gaan repareren, het is echt een smeerboel onder de motorkap na 4000 kilometer lekken....