wo sep 10, 2008 20:57
2 weken geleden omdat de brandstofretourleiding bij de tank lekte, de tank er maar
uitgehaald, bleek geroest. Schoongemaakt, behandeld tegen weer roesten,
nieuwe ring gemonteerd tussen vlotter en tank en er weer onder.
Vanaf ongeveer dit moment deed de warme motor zoals beschreven in dit topic.
Koude start was prima, motor draaide netjes tot de temp.meter nabij de 80gr kwam.
Stationair terug tot 3 - 400 toeren, naar 1300 toeren.
De zoekfunktie gebruikt en ales wat hier genoemd werd nagezien inclusief stationairregelklep
schoongemaakt, carterpotje (voorop de inlaat) schoongemaakt, slangen nagezien.
op advies van Dré (een paar bladzijden terug) de gasklepschakelaar gekontroleerd,
maar niets hielp. Auto verbruikte inmiddels 1ltr op 8km. waar voorheen gem. 11km gehaald werd.
Als laatste een andere LMM (of is het LHM). En toen was het stationair pendelen over.
De auto was voorzien van een K&N filter zoals op diverse foto's hier te zien is, MAAR hij zat
gemonteerd met een beugeltje op de inlaat.
Ik vermoed dat le LMM niet tegen de motortrillingen kan en daarom waarschijnlijk
mechanisch defect is.
Is er onder u iemand die de waarden weet van de LMM tussen de diverse aansluitpennen.
Schema hiervan kan ik wel vinden op het register.
Bij voorbaat dank,
Jan.