net even de 155 uitgelaten, en bij terugkomst liep ie behoorlijk te tikken boven de 2000 toeren.
Las al iets over de nokkenasversteller, andere oorzaken misschien?
het is een 2.0 16v



Gelijk die monteur bellen, zeggen dat er nu al een tik in zit en dat je graag hebt dat ie dat repareert, of de auto terugneemt voor die 1300 die je er voor betaald hebt dus. Voor die monteur is repareren een stuk goedkoper dus met wat geluk krijg je de boel gewoon gerepareerd.Ok, zal jullie het mooiste van alles vertellen, heb de auto voor 1300,- gekocht van een MONTEUR VAN DE ALFA dealer hier in leeuwarden,
met in het achterhoofd het idee dat ik dan wel snor zou zitten!
In de auto zit het 2e blok, nml. de 2.0 16v met toenmalig 60.000 km en schijnt toen al revisie te hebben gehad.
volgens de info zou hij nu 120.000 gedraaid hebben...
wat een .......