Wat een k*t sleuteldag vandaag...
Niks opgeschoten...
Gasklephuis was plots gebroken en na het repareren hiervan was de vacuumaansluiting niet meer vacuum... (handig die net geinstalleerde drukmeter)
Loopt ie dus niet meer, want de computer pakt de mapsensor voor de benzine en ontsteking kenvelden!
Wel mooie klappen en vlammen uit de uitlaat, maar ik was hem zat dus heb hem maar ff weggezet en ben met m'n vriendin gaan wandelen, voordat ik hem in de fik zou steken
Zit wel eens tegen...
Maarja, ik zal de vacuumaansluiting zelf niet goed hebben gemaakt, maar gisteren en vanmorgen heb ik er nog een rondje mee gereden en plots vanmiddag na het olieverversen voor 10W60 waren er plots gekke dingen aan de hand... vandeweek maar eens kijken 's avonds, is een klusje van 5 minuutjes denk...
Daarna wat light-weight-en, want als laagste startnummer van de SI delegatie heb ik er de prestatiedruk plots flink opstaan natuurlijk
