DE 'oudere 'alfisten onder ons weten dat deze gast al jaren dit soort kunstjes flikt.
En om de zoveel tijd komt er wel weer eens iemand voorbij die geript is.
jammer.
Een aantal redenen waarom het over het algemeen niet de bedoeling is dat in dit soort gevallen de bedrijfsnaam genoemd wordt:Waarom wordt de naam van het bedrijf niet genoemd? Allemaal leuk dat bij de bekende Alfisten wel bekend is om wie het gaat, maar juist de nieuwelingen worden door dit soort gasten geript...
Wanneer dit soort praktijken algemeen bekend raken kan voorkomen worden dat er nog meer slachtoffers vallen.
Je moet toch een heel mooi verhaal hebben om dit kunnen verantwoorden, de bon spreekt boekdelen. Dit is gewoon de reinste diefstal...wat mij betreft zet je die naam hier neer.omdat vooralsnog hier het verhaal maar van 1 kant komt..........de "tegenpartij"heeft hier geen kans om zich te verdedigen.................
Zover ik dit topic lees is dit verhaal niet 1 moment opname van 1 kant. Meerdere mensen hebben dezelfde ervaring. Het enige wat je niet kan zeggen is Jantje IS een oplichter. Dat is aan de rechter. Ik voel mij getild is een mening. Kan nooit laster worden. Doe mij per PB de naam van deze toko. NIet dat ik ooit nog een nieuwe garage ga kiezen. Heb eindelijk wat leuks gevonden. Eigenlijk zouden we de echte hobbyisten die van hun liefde hun beroep gemaakt hebben moeten eren, met een lijstje aangeraden garages. Ik draag Alfa Repair in `s Gravenzande voor.
Ik had bij mijn vorige garage ook een leuk akkefietje. Ik had draagarmen gekocht maar helaas niet de tijd om ze te monteren. Ik vroeg nog of dat een probleem was. Komt ie op het idee om € 70 marge ex BTW in rekening te brengen. Daarna heb ik m niet meer gesproken. Ik heb nu een erg hoog ik rem niet voor Martin Gaus gevoel.
Uurloon dient opgebroken te worden in uren maal tarief. En als een bedrijf netjes is brengt ie voor een leerling niet hetzelfde in rekening als een volwassen kracht.
Maar had de garage dan ook niet van tevoren moeten vermelden dat hij zo'n beetje 3 keer de prijs rekent die je normaal gesproken voor onderdelen betaalt? Ik vraag me ook af of ze zulke sterk afwijkende prijzen mogen berekenen? Of is de garagebranche daar vrij in??Mondelinge afspraken, overeenkomsten op papier etc komen eraan te pas....
...Erg moeilijk te bewijzen, over wat is ingestemd, overeengekomen en wat nou niet is overeengekomen, en dat er 2facturen zijn( wat misschien erop kan wijzen dat je 2 overeenkomsten heb afgesloten
datje al eerder met zijn rare prijzen bent overeengekomen? wat het dus ingewikkeld maakt