de uniballs zijn goed gelukt alleen heb ik andere dingen gezien die moeten gebeuren die ff iets meer werk met zich mee brengen. namenlijk het herstellen van de aanhechting van het binnen scherm aan de balk waar de draagarmen aan vast zitten....
nu had ik al het een en ander zitten bekijken en wil dit goed doen dus de draagarmen en torsie enzo verwijderen. en je voelen hem al aan komen heb hier ff wat ervaring nodig....
mijn beeld is als volgt
-wielen eraf
-fussee verwijderen
-draagarm voledig naar beneden duwen om de bouten er uit te krijgen???????????????????????????
-torsie aan de achterzijde en op de draagarm merken en naar voren eruit slaan????????????????????
nu wil ik hem voren nog net een tikje lager leggen dus als ik het goed begrepen heb 2 tandjes aan de achterste balk verdraaien alleen draai ik dan de draagarm naar boven (dit lijkt mij het meest logisch) en steek ik hem gewoon 2 tandjes verder terug? of beweeg ik de draagarm (waar natuurlijk de torsie nog in zit) juist naar beneden en steek hem dan 2 tanden verder terug?
het meeste waar ik ff zicht op moet krijgen is hoe ik het beste en makkelijkste de bouten van de draagarmen er uit krijg.....
dus bij deze ff een beroep op de torsie rijdende mensen