1) Het verhaal is ietsie anders. Het was een opdrogende baan, waarbij de ene helft (boven) erg nat was. Daar zie je de 147 erg rap op de 75 inrijden. De dag ervoor waren de rollen anders. Tijdens het vrijrijden was het droog, gort droog, met Roeland Voerman achter het stuur gaat die IMSA als een kanon. Die GTA is dan ineens een stukkie langzamer, maar desalniettemin, een erg snelle GTA. Aan het eind van het rechte stuk, naar start/ finish, de eerste rechtse hoek, remt de GTA in de regen ook nog eens lekkerder in, in combinatie met de bocht "eruit" trekken. Dat was gewoon niet te doen met die achterwiel aandrijver.
2) Dijon is beetje Mickey Mouse, met een paar kortere bochten, o.a. de knik naar boven toe. Met een voorwiel aandrijver kom je daar simpelweg beter mee uit de voeten.
Die IMSA is reeeeete snel. Echt geen GTA die daar aan kan tippen hoor, althans niet volgens de tijden in het droog. Wordt het nat dan spelen er andere krachten dan alleen paardekrachten
