
Dat allemaal en centrale rubber in de dionas. Bij mij was de baksteun ook voor de helft gescheurd maar dat vervang je toch als je de centrale rubber vervangt.En dan bedoelen we de bussen van de achteras? Dus de 4 Watt busjes of het grote rubber in het midden?

Onderdelen (nieuw!) inmiddels gevonden!Bij mijn 75 V6 is getik hoorbaar onder het rijden, dit neemt toe naarmate het toerental toeneemt, en is meteen weg zodra je de koppeling intrapt. De cardanas is open gemaakt, waarna bleek dat de steunlager finaal doorgescheurd is. Waarschijnlijk is na de reparatie het getik afgelopen, en dat is mooi.
Alleen: de garage (Alfa-specialist, ex-dealer) kan nergens een nieuwe steunlager vinden, en tot die tijd heb ik mijn auto niet terug.![]()
![]()

Onderdelen (nieuw!) inmiddels gevonden!
Thanx voor de support ! ik zal morgen eerst eens de banden laten balanceren en kijken of er een slag in de velgen zit, en donderdag kan ie op de brug en zal ik de aandrijfassen checken !Komt het bonken niet van een van de aandrijfassen(tussen wiel en bak)? als er een homokineet kapot/slecht is gaat de as knoepen, krik de auto eens op en draai aan het wiel om te voelen of er een zwaar punt in zit.
yep verlaagd , in de dion as zit trouwens een dikk nylon exemplaar , maar het zou me niet verbazen als ze de wattstangen niet losgemaakt hebben ! ligt eigenlijk wel in de lijn der verwachtingenGokje, de 75 is verlaagd en de wattstangen en evenaar zijn niet gelost tijdens het verlagen.