Waar komt deze dan vandaan 1300/1600/2000 105/116 serie?Barend had nog een diep carterpannetje liggen en dat heb ik opgehaald en gepast.
Ga je over dit onderwerp nog een samenvatting schrijven of misschien een mooi artikel voor het kb

Waar komt deze dan vandaan 1300/1600/2000 105/116 serie?Barend had nog een diep carterpannetje liggen en dat heb ik opgehaald en gepast.
JaArtikel voor KB wil ik wel over denken. Vraag me alleen af of het interessant genoeg is
Bij mij staat sinds vorige week een TS blokje te wachten op ombouw dus volg ik dit topic met grote intresse.Da's duidelijk
Vergeet de massastrip niet los te maken, dat had ik dus wel gedaanVanavond begonnen met de voorbereiding voor het takelen van het oude blok.
Motorklep verwijderd
Accu eruit
Luchtfilter en carbs eraf
ontsteking en benzinepomp eruit
koelwater afgetapt en radiateur eruit
Dynamo en uitlaatspruitstuk eraf
Toerentelleraandrijving met pijl voor BDP schoongemaakt en samen met de dynamoverstelling overgezet op nieuwe waterpomp.
Nu nog de versnellingspook en wat zaken aan de onderzijde losgooien maar da's voor woensdag
Ik zou graag de koelvin vervangen voor een electrische en heb gelezen dat iets frans goed zou gaan.
Wie heeft er tips en wat levert het eigenlijk op aan pk's (3 of 4pk)?
Wat is de beste plaats voor de temperatuurschakelaar?
Eric