- carterpan omwisselen, waarschijnlijk passen er een paar boutjes niet.
- oliepomp wisselen, deze drijft de stroomverdeler namelijk aan. Bij sommige types 164 moet hiervoor de rechterkop er ook af ivm en snellere oliepompaandrijving...
- krukaspoelie wisselen, 164 poelie is anders, kan wel gebruikt worden maar dan moeten de steunen voor de dynamo e.d. aangepast worden.
- meten hoever de krukas achter uit het blok steekt, indien er verschil in zit spacer laten maken om 75 vliegwiel op de goede plek te krijgen.
- motorsteunen van 75 plaatsen, hiervoor moeten wat tapeinden uitgedraaid worden.
- thermostaathuis van 75 gebruiken.
- complete inlaatspruitstuk met toebehoren omzetten ( injectoren, benzinerail e.d. ook omzetten.
- nokkenassen omzetten, QV nokken zijn leuker als die van een gewone 164!
Dit is wat ik me zo kan bedenken. Je vader moet wel weten waar hij mee bezig is als hij hieraan wil beginnen. Zitten een paar rotdingen tussen om te doen, herinner me vooral een inbusboutje van de oliepomp waaar je niet bij kunt...

"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.