tof om die link online te zetten. knap filmpje. Misschien omdat schumi een dagje vrij had, dat diMontezemelo er wat meer tijd voor nam?
nog een detail. De F2007 had de langste wielbasis van het F1 veld. Dit was een nadeel op de bochtige circuits. Daar kon McLaren toeslaan.
Dit jaar is de wielbasis van de F2008 korter, maar heeft McLaren gekozen om de wielbasis van hun nieuwste bolide te verlengen.
De omgekeerde wereld zeg maar. Dit jaar is tractiecontrole verboden. Zou een kortere wielbasis dan niet voor een nerveuzer karakter zorgen?
Iemand een mening?
...In- en uitstappen is er ook niet makkelijker op geworden met die vinnen en spoilers. En die extra (verplichte) hoofdbescherming stopt de piloot bijna volledig weg.
niet zo héél lang geleden:
deze crash was aanleiding tot verhoogde bescherming:
http://www.youtube.com/watch?v=laM5bHXKBlY
vies hoor, zo'n carbon slagersmes langs je keel zien gaan...
De technologische evolutie is dit jaar stevig aan banden gelegd, toch blijft er nog voldoende stof over om over te praten

Ik tel al af naar het volgende F1 seizoen. En ben benieuwd wie zich de nieuwe regenkoning mag noemen
