*...leest aandachtig mee...*En waar zit dat relais dan? (voor het geval dat............)

Ga maar zoeken bij jouw alfetta Sander ....En waar zit dat relais dan? (voor het geval dat............)

Dus het s er niet? Denk ik eigenlijk ook, kan me geen relais herinneren, buiten de zekeringkast.Ga maar zoeken bij jouw alfetta Sander ....En waar zit dat relais dan? (voor het geval dat............)
Ik weet alles van Alf(a`s)ettas en massa. Helaas. Maar ik heb nu het relais van de Novanta geplaatst en het funcioneert weer wie neu. Het is geen gewoon relais maar de interval zit er ook op. Inmiddels heb ik al weer een andere geregelt. Geweldig forum dit.@ Kas: Het zou kunnen dat de massa de oorzaak was van het plakken van het oude relais (hee - massa en alfetta: vaker gehoord??) natuurlijk kan het relais ook lastig zijn maar door slechte massa wordt ie warm etc etc...Just to inform you about something you already know

Ik heb uit aan en een snellere stand volgens mij geen interval.. Ik heb bij 2 alfetta's gekeken.. of ze moeten het allebei ook niet doenMaar dan heb ik eigenlijk ook nog een vraag...........bij mijn alfetta heeft de stengel nu twee uitstanden zeg maar. M.a.w. hij zou intervan moeten/ kunnen hebben, maar dat heeft hij nooit gedaan. Nu heb ik zoiets nooit kunnen herleiden uit een schema of zo. Iemand enig idee?

Maar dan heb jij dus een ander [lees: ouder] type stengel, met mar drie standen: uit-aan traag-aan iets minder traag.Ik heb uit aan en een snellere stand volgens mij geen interval.. Ik heb bij 2 alfetta's gekeken.. of ze moeten het allebei ook niet doenMaar dan heb ik eigenlijk ook nog een vraag...........bij mijn alfetta heeft de stengel nu twee uitstanden zeg maar. M.a.w. hij zou intervan moeten/ kunnen hebben, maar dat heeft hij nooit gedaan. Nu heb ik zoiets nooit kunnen herleiden uit een schema of zo. Iemand enig idee?