Andretti Molletti

RE: Moderators in techniek

wo dec 05, 2007 15:21

Een PB zoals dat het topic verplaatst is naar het Cafe....Lekker een biertje drinken en loze discussies voeren. Tevens de ideale plek om je voor te stellen
De boodschap is duidelijk..loze discussie :roll:

hier hebben we nog steeds een antoord te goed

Andretti Molletti

wo dec 05, 2007 15:26

oja...Ciao!

diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

wo dec 05, 2007 15:30

Op het Mercedes Forum komt dit nooit voor...... :shock:
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

Petje 75
Advanced Member
Advanced Member

wo dec 05, 2007 15:36

He Dre :thumbs: 1 van de redenen waarom ik op dit fourum steeds minder zit en al zeker niet meer post :?
je kunt bijna alleen maar neuzelantwoorden verwachten en als je al een vraag hebt word die beantwoord met een dwingend of afwijkend antwoord en veranderd het topic in oeverloos g.l.l
Dus Ciao ik met je mee

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Moderators in techniek

wo dec 05, 2007 15:39

He Dre :thumbs: 1 van de redenen waarom ik op dit fourum steeds minder zit en al zeker niet meer post :?
je kunt bijna alleen maar neuzelantwoorden verwachten en als je al een vraag hebt word die beantwoord met een dwingend of afwijkend antwoord en veranderd het topic in oeverloos g.l.l
Dus Ciao ik met je mee

Zeer juist, maar....... als we er dan eindelijk tegen ingrijpen, en de neuzelantwoorden, incl. oeverloos ...verwijderen, is Dré boos...ik snap het ook niet meer. #-o
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Alfa155
Full Member
Full Member

wo dec 05, 2007 16:21

Een PB zoals dat het topic verplaatst is naar het Cafe....Lekker een biertje drinken en loze discussies voeren. Tevens de ideale plek om je voor te stellen
De boodschap is duidelijk..loze discussie :roll:

hier hebben we nog steeds een antoord te goed

Daar zijn alle antwoorden gegeven geloof ik. De vragen die er waren zijn beantwoord en de loze opmerkingen en het nutteloos commentaar zijn gestopt.

Andretti Molletti

wo dec 05, 2007 16:23

Stop aub met aannamens. Boos ben ik niet, wel teleur gesteld.
Doe wat je moet doen, de vragen liggen er!
Ik heb mijn volledige in- en bewaar-box geleegd. De account kan verwijderd worden.
Voor de duidelijkheid en evt komende opmerkingen, ja ik kom terug omdat ik nog belang heb bij de racecorner, die gebruik ik om te communiceren met de racers.
Commerciele advertenties zal ik ook gebruik van maken (commercieel want er gaat geld in om!)
En voor de rest zie maar....mijn vrienden hebben mijn mail, mijn 06 en weet ik veel .. dus vinden mij wel!
En Michel: het is zeker niet persoonlijk!!! Ik vergeet die 7 jaar(?) forum niet, er is meer voor nodig broekkie ;) ook jij kan mailen etc etc.
Maar ik ben het geneuzel zat... en ik vind het beleid ook onduidelijk.
Bewuste keuze dus!
Oja en ik heb ooit ook een Hyves aangemaakt ... zoek maar :lol:

En bij een Ciao hoort ook een bedankt voor alle positieve dingen van dit forum: =D>
Want die waren er zeker!!!!

En iedereen, vergeet niet: het forum is er niet voor jou, maar door jou...veel geven en een vleugje nemen! ;)
ThanXs

AlfaTony
Guru
Guru

wo dec 05, 2007 16:45

Stop aub met aannamens. Boos ben ik niet, wel teleur gesteld.
Doe wat je moet doen, de vragen liggen er!
Ik heb mijn volledige in- en bewaar-box geleegd. De account kan verwijderd worden.
Voor de duidelijkheid en evt komende opmerkingen, ja ik kom terug omdat ik nog belang heb bij de racecorner, die gebruik ik om te communiceren met de racers.
Commerciele advertenties zal ik ook gebruik van maken (commercieel want er gaat geld in om!)
En voor de rest zie maar....mijn vrienden hebben mijn mail, mijn 06 en weet ik veel .. dus vinden mij wel!
En Michel: het is zeker niet persoonlijk!!! Ik vergeet die 7 jaar(?) forum niet, er is meer voor nodig broekkie ;) ook jij kan mailen etc etc.
Maar ik ben het geneuzel zat... en ik vind het beleid ook onduidelijk.
Bewuste keuze dus!
Oja en ik heb ooit ook een Hyves aangemaakt ... zoek maar :lol:

En bij een Ciao hoort ook een bedankt voor alle positieve dingen van dit forum: =D>
Want die waren er zeker!!!!

En iedereen, vergeet niet: het forum is er niet voor jou, maar door jou...veel geven en een vleugje nemen! ;)
ThanXs

Jammer dat het zo ver heeft moeten komen.
Bedankt Dré voor alles.
Ciao :cry:
Gehad:
Alfasud 1.7 TI QV GF-02-HD
Alfa 75 1.8 Turbo PV-73-VH
Alfa 33 1.3 VL ZV-85-NV
Alfa 33 1.7 16V Permanent 4 DL-ND-12
Alfa 145 1.9 JTD L 39-DG-BN

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo dec 05, 2007 17:00

Waarom weggaan eigenlijk? Er is niemand die je er toe dwingt. Het is een keuze die je maakt. Wat mij betreft de verkeerde. Er zijn nog veel forummers die wel waarderen wat je toevoegd. Denk daar dan ook eens aan. Ik erger mij ook wel eens maar reageer er al lang niet meer op. Ik zit hier voor mijn plezier. Ik weet van diverse ex forummers dat ze nog steeds meelezen maar niet meer durven posten. Waarom zou je jezelf die beperking opleggen? Ik wil niemand beschuldigen, ook de moderators niet. Als je besluit niet meer terug te komen dan nog bedankt voor al je antwoorden en bereidwilligheid om mee te denken. :D En bedenk 1 ding, morgen ziet het er weer allemaal heel anders uit. :wink:

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo dec 05, 2007 17:20

Waarom weggaan eigenlijk? Er is niemand die je er toe dwingt. Het is een keuze die je maakt. Wat mij betreft de verkeerde. Er zijn nog veel forummers die wel waarderen wat je toevoegd. Denk daar dan ook eens aan. Ik erger mij ook wel eens maar reageer er al lang niet meer op. Ik zit hier voor mijn plezier. Ik weet van diverse ex forummers dat ze nog steeds meelezen maar niet meer durven posten. Waarom zou je jezelf die beperking opleggen? Ik wil niemand beschuldigen, ook de moderators niet. Als je besluit niet meer terug te komen dan nog bedankt voor al je antwoorden en bereidwilligheid om mee te denken. :D En bedenk 1 ding, morgen ziet het er weer allemaal heel anders uit. :wink:
En zo is het maar net. :!:

Laat je niet kisten man! :wink:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Roebar
Guru
Guru

wo dec 05, 2007 17:33

Dré...........PB
Spider 1.8 TS
Als je de weg kwijt bent...kom je nog eens ergens..

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo dec 05, 2007 17:49

Tot nog toe heb ik me nooit in dergelijke discussies gemengd ook al heb ik wel eens mijn wenkbrouwen opgetrokken bij sommige dingen die gezegd werden. Ook ik ben van mening dat Dre een zeer gewaardeerde inbreng is op het forum en dat het zonde zou zijn als we niks meer van hem zouden vernemen.

Over het verwijderen van topics ben ik van mening dat dat niet zo slim is. je maakt het topic er uiteindelijk misschien wel duidelijker mee maar je lokt ook een boel reacties uit. en de mesen die het niet op tijd gezien hebben vragen zich allemaal af wat er nu daadwerkelijk gestaan heeft. Mij lijkt het beter om een dergelijk topic dan van een slotje te voorzien met een duidelijke omschrijving erbij waarom dit gebeurt en evt een link naar een nieuw gestart topic waarin de vraag opnieuw gesteld wordt, zodat men wel gewoon verder kan gaan met "goede" reacties. Dit lijkt mij veel helderder als het gewoon weghalen van topics of postings.

@Alfa155;

Volgens mij werd er ook nog gevraagd of jij niet een soort van connectie met de verkoper had... Eerlijk gezegd vond ik jouw manier van omgaan metdat topic namelijk ook niet zo netjes.

@alle Moderators;

Probeer zo eerlijk en objectief mogelijk te blijven en probeer je eigen mening niet te laten overheersen. Soms vraag ik me af of het niet beter is als de moderators twee accounts hebben, een om "officieel" te reageren en een om hun eigen mening te geven.

Hopelijk brengt dit topic iets anders op als alleen het afscheid van Andretti Moletti...
[-o<
M.v.g. Remco
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo dec 05, 2007 17:52

mod mode off:

Dré, het zou jammer zijn mocht je opstappen, door mij ben je altijd gewaardeerd, als technicus, maar vooral ook als persoon

mod mode on:

Dré, jammer dat je er zo over denkt, dat je zo aanstoot neemt aan een ingreep in een topic, enkel met de beste bedoelingen naar "techniek" toe, een onderdeel dat ik graag zou vrijwaren van het gebruikelijke "forumgedoe" van de laatste tijd.

En verder: zie PB (je account doet het nog, hoor)
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

wo dec 05, 2007 17:57

slijmballen!!!

tis grappig bedoeld :lol: :wink:

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

wo dec 05, 2007 18:53

Elke mening door iedere andere is een subjectieve mening tenzij onderbouwt en dan nog wordt zulk een denken voor 10% door gevoel en perceptie bepaald!
Wie heeft er dan gelijk wanneer ieder gelijk heeft en in zn waarde wordt gelaten!

Dit is al de zoveelste keer dat iemand het forum verlaat en iedereen begint te huilen.

Is het gewoon een schreeuw naar aandacht...........??

Het maakt iemand niet beter dat ie hard zn best doet, belangrijker is hoe men er mee omgaat :wink:
Ieders inbreng zou moeten worden geaccepteerd maar daarvoor is gelijkheid nodig!

En dat laatste is wat we hier missen!

Terug naar “Het Forum Café”