De boodschap is duidelijk..loze discussie

hier hebben we nog steeds een antoord te goed
He Dre1 van de redenen waarom ik op dit fourum steeds minder zit en al zeker niet meer post
![]()
je kunt bijna alleen maar neuzelantwoorden verwachten en als je al een vraag hebt word die beantwoord met een dwingend of afwijkend antwoord en veranderd het topic in oeverloos g.l.l
Dus Ciao ik met je mee
Een PB zoals dat het topic verplaatst is naar het Cafe....Lekker een biertje drinken en loze discussies voeren. Tevens de ideale plek om je voor te stellen
De boodschap is duidelijk..loze discussie![]()
hier hebben we nog steeds een antoord te goed
Stop aub met aannamens. Boos ben ik niet, wel teleur gesteld.
Doe wat je moet doen, de vragen liggen er!
Ik heb mijn volledige in- en bewaar-box geleegd. De account kan verwijderd worden.
Voor de duidelijkheid en evt komende opmerkingen, ja ik kom terug omdat ik nog belang heb bij de racecorner, die gebruik ik om te communiceren met de racers.
Commerciele advertenties zal ik ook gebruik van maken (commercieel want er gaat geld in om!)
En voor de rest zie maar....mijn vrienden hebben mijn mail, mijn 06 en weet ik veel .. dus vinden mij wel!
En Michel: het is zeker niet persoonlijk!!! Ik vergeet die 7 jaar(?) forum niet, er is meer voor nodig broekkieook jij kan mailen etc etc.
Maar ik ben het geneuzel zat... en ik vind het beleid ook onduidelijk.
Bewuste keuze dus!
Oja en ik heb ooit ook een Hyves aangemaakt ... zoek maar![]()
En bij een Ciao hoort ook een bedankt voor alle positieve dingen van dit forum:![]()
Want die waren er zeker!!!!
En iedereen, vergeet niet: het forum is er niet voor jou, maar door jou...veel geven en een vleugje nemen!
ThanXs
En zo is het maar net.Waarom weggaan eigenlijk? Er is niemand die je er toe dwingt. Het is een keuze die je maakt. Wat mij betreft de verkeerde. Er zijn nog veel forummers die wel waarderen wat je toevoegd. Denk daar dan ook eens aan. Ik erger mij ook wel eens maar reageer er al lang niet meer op. Ik zit hier voor mijn plezier. Ik weet van diverse ex forummers dat ze nog steeds meelezen maar niet meer durven posten. Waarom zou je jezelf die beperking opleggen? Ik wil niemand beschuldigen, ook de moderators niet. Als je besluit niet meer terug te komen dan nog bedankt voor al je antwoorden en bereidwilligheid om mee te denken.En bedenk 1 ding, morgen ziet het er weer allemaal heel anders uit.