me radio is apart op de voeding aangesloten die blijft altijd aan zeg maar, moet je zelf uitzetten.
Bedenk net dat als het contact uit moet dan dan mijn verlichting ook uit moet vallen. Deze blijft echter wel branden. Signaal voor ontsteking valt ergens plots weg.
Ik voel wel op het moment dat de motor afslaat dat 2 relais klikken naast mijn accu.
Ik heb er 2 met een zekering en 2 zonder zekering.
ik heb er een fototje van.
Voor het gemak noem ik de meest linkse 1 en dan opvolgend tot 4.
Als dus de motor wegvalt (en toerenteller dus ook naar nul valt) dan voel ik relais 2 en 3 klikken. 1 en 4 voel ik niet aan of uit schakelen.
Nu las ik dat nr 1 voor mijn nokkenasversteller is, nummer 2 is voor brandstofpomp nr 3 en 4 weet ik niet.
1 en 2 zijn nieuw aangeschaft. 3 en 4 zijn blijven zitten
hoe ze dat van die BDP gaan meten weet ik niet maar daar hadden ze het over. Ze hebben nu 2 uur er aan gewerkt. Heb ze nog een uur gegeven. Lijkt me dat een storing binnen die tijd wel gevonden moet kunnen worden. Want je kunt alles aan de ecu (stekker) meten toch? Tis een officiele alfa dealer.
Gasklepsensor is trouwens naar mijn mening uitgesloten, ook als je constant een toerental aanhoud is het ineens wegvallen.