Okee, ga ik vandaag even proberen, en ik weet wat je bedoeld met hoe je de massa electrode t.o.v. de kleppen moet zetten.
Mvg. Richard www.berlina.nl

Remluchtsproeier is volgens gegevens 200 en die zit er ook in.Mooi dat het is opgelost!
Maar als je naar een hoofdsproeier 150+ moet, heb je dan soms een Hoofdremluchtsproeier van 220 oid??
Ik denk dat je combi net zo belangrijk is, dus check je hoofdremluchtsproeier eens, gokje voor deze motor 180-200.
Bougies trekken is vaak een goede methode, zeker als je hem idd uitlaat rollen nadta je hem uitgezet hebt in het probleemgebied!!!

Kan idd. zijn dat dat van invloed is, als dat zo is weet ik nu wat ik veranderd heb (heb ik een notitie van gemaakt). Ik merk het dan wel.Door de lagere inlaatlucht temperatuur heeft de lnlaatlucht een hogere dichtheid. Er komt dus meer zuurstof in de motor waardoor er voor een goede verbranding ook meer benzine nodig is.
Als het straks als hij weer uit de winterstalling komt weer warmer wordt, zou het kunnen dat hij met deze afstelling weer slechter loopt.
In hoeverre kun je trouwens nog uitgaan van standaard afstelling van de carburateur??
Kleppen gaan langer en verder open, wat invloed heeft op de hoeveelheid benodigde brandstof.