Blijkt te passen...
Kijk... Da's goed om te weten. Hoe gaat dat met de inbouw? Zijn er nog dingetjes om op te letten ivm de gordelspanners en zo?
Ik leg uit voorzorg gewoon een lichte knoop in de gordel. Zo voorkom je dat de gordel volledig oprolt. Het enige dat verschilt tussen de 146 en 155 is de aansluiting boven. Bij de 146 zit dat met een moer, bij de 155 een bout. Echter je kunt de 155 gordel gewoon op de aansluiting van de 146 monteren met de moer. verder is de opzet van de gordel in basis precies gelijk, wel iets andere vormgeving maar dat mag de pret niet drukken. Bij een sloper moest een gebruikte 146 gordel voor een EUR 75,= kosten en wat een nieuwe moet kosten wil ik niet eens weten

.
Was overigens echt lullig want mn garage had de auto goedgekeurd met de oude gordel waar een haakje/ pluisje in zat. Bij de steekproef bleek volgens de RDW man de gordel afkeur te zijn, dus strafpunten. Ik dacht altijd dat het echt om scheurtjes in de zijkant moest gaan. Je hoeft in feite maar een keer je gordel tussen de deur te krijgen oid en je kunt een nieuwe halen.