I'm going nuts
Heb ondertussen van alles gedaan om die moer los te krijgen...
Ik heb de motor nu goed vast staan...borging starterkrans is niet gelukt... heb helaas geen sloop krans hier liggen

Uiteindelijk heb ik het carter eronderuit gehaald en vervolgens de krukas vastgezet met een hoekprofiel. dit werkt goed...maar nu komt ie...
-uiteraard goed gesopt met WD40
-moer is ondertussen bewerkt met een boor... zitten aan een helft voldoende gaatjes in om hopenlijk zo wat ruimte te veroorzaken....helaas
-luchthamer/sleutel erop gezet....ook niet los te krijgen... heb wel het idee dat ie wat weinig vermogen heeft maar dat ligt waarschijnlijk meer aan mijn gamma-compressortje vermoed ik zo
-sleutel verlengt met een meterje buis...ahhhhh ook niet sniksnik....
Daar ik er totaal geen beweging in kan krijgen ben ik nog eens naar de schroefdraad gaan kijken. Volgens mij is dit toch echt een RECHTSE draad.....dus linksom==los ..... dat klopt toch mag ik hopen

Niet dat ik dadelijk de verkeerde kant op aan het wringen ben
Die moer zit normaal toch met een moment van 190 a 200Nm vast... toch?! Dan kan ie toch niet zo vast zitten. Begrijp er niets meer van...

Oud: Guilietta 1.6 (1983) , Alfa 75 1.8ie (1991), Alfa 145 1.6TS 120pk (1999), Alfa 147 1.6TS 105pk (2004), Alfa 147 2.0 (2006)
Huidig: Guilietta Turismo 2.0 JTDM (2014)
Trots: Bertone GTJ1300 uit 1972 zelfstandig gerestaureert...