Heee, ben ik toch de eerste met een reactie na afloop.
We begonnen met achterstand. Roy, die een zwaar avond -of moet ik zeggen nacht- achter de rug had, kwam al wat later.
Zijn cafeïnebehoefte moest eerst ingevuld worden -en hee, dan doe ik lekker mee- en daarna de onvermijdelijke rondleiding langs de bouwplaats.
Tja, ben je zo (vergeet ikm haast nog te vertellen, dat we zijn auto nog even naliepen op vermeende brandlucht) weer een uurtje verder.
Geeft niks, we gaan enkel voor de gezelligheid, niet voor de beker.
Enfin, Roy klopt de straatnaam in op de tomtom and off we go! Me driving.
Alle aanwijzingen negerend rijden we in een keer goed naar het startpunt. We weten eigenlijk zeker, dat we er zijn, maar twijfelen toch ernstig, want geen enkele Alfa te bekennen. Toch maar de parking op gereden -vergeten we voor het gemak maar even, dat we er eerst toch voorbij reden, tja vermeende 250 horse, remember

) en worden we aangesproken door een alleraardigste meneer. We konde nog inschrijven en de route beginnen, na een afsnijdroute doorgefluiterd te hebben gekregen. Tweede achterstand dus.
Hee leuk, Roy kent nog geen bolltje-pijltje, hmm, derde achterstend, dit gaat nog leuk worden!
Na enige gewenning, kregen we er handigheid in. Lekker blazen langs de containerflats (of is dat enkel in A'dam?) en we dachten op de goede weg te zijn. Nog enkele weg fout, hetzij door mijn eigenwijzheid, hetzij door Roy's navgatietalent, maar uiteindelijk worden we dan toch van de weggehaald, door een motorrijder, oh, oh, dat wordt brommen.

Pff, gelukkig, het was Philip op z'n duc: "Jullie zijn bijna bij de groep, even rechts en gelijk links en daar zijn ze nog bijna allemaal. Hmm, geen mens of Alfa te bekennen, maar we zien één juul rijden, hop erachteraan.
We bleken dus weer een staatje te hebben overgeslagen en laten daar nou net enkelel alfisti hebben gepauzeerd........
nog vermeldingswaardige momenten:
- met dubbele kickdown met 140 km/u langs de Opelfabriek geblazen, F&%k fotomoment!
- tussensprint tegen de 75 3.5 van Yuri (who else.

), dat ging eigenlijk best gelijk op, na de ahterstand door de trage kickdown in 'economy'stand.
Kwamen we zowat als eerste over de meet.
Zo, lekker nabuurten en aanvallen maar! Heerlijk gegeten en gedronken en toch weer nieuwe namen bij gezichten kunnen plaatsen (of is het nu andersom?) Voor herhaling vatbaar!
Organisatie, bedankt voor, tja, voor de organisatie natuurlijk!
Roy, bedankt voor de gezelligheid en het laten rijden in die heerlijke sloep!
Nog een excuus aan die meneer in de spiderIII, voor mijn asociale inhaalactie.