Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: BBQ en tourrit op 23/9

za sep 22, 2007 16:57

hee, niet teveel verklappen :lol:
156

Alfarmada

za sep 22, 2007 18:32

Ik kan nog 1 ding verklappen : het bier (en frisdrank ) staat al koud , en de koffie zal tegen morgen warm staan :wink:

Philip.

SlowPoke

za sep 22, 2007 21:11

De 156 staat klaar in de box bandenwarmers staan aan (en ook een set regenbanden ligt klaar).

Mies ik neem een co-piloot mee dus zet nog even 19 eu op mijn rekening er bij.

Tot morgen.

Wel veel Alfa's en treinen op die foto's.

Kan ik ook hoor:

Afbeelding

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za sep 22, 2007 22:35

Oei, ik vrees er een beetje voor...heb het exact aantal BBQ-ers begin deze week al moeten opgeven aan den meneer van den BBQ....(daarom dat bevestigen zo belangrijk was). Ik zal morgen in de loop van de dag even bellen met 'm, maar hou er serieus rekening mee dat een extra persoon niet meer kan :!:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

za sep 22, 2007 22:38

dan eten we allemaal een worstje minder :lol:
156

SlowPoke

za sep 22, 2007 22:41

Ha die kinderen van mij eten bijna niet en ik heb net een Chinees opgegeten dus dat wordt morgen ook niet zo veel eten.

(anders rij ik nog wel langs de Kiekenhoeve op de terugweg voor een Agnus en sliptongen :wink: )

wims
Guru
Guru

za sep 22, 2007 23:18

Had het Michel al min of meer ingefluisterd; bij mooi weer kan ik wat moeilijker weg hier en sta ik met liefde mijn stukje vleesch af aan een medemens. Dacht eigenlijk aan Yuri die onbetwist carnivoor nummer 1 schijnt te zijn, maar als ik slowpoke c.q. Michel van een heikel punt kan bevrijden dan bij deze!
Ik probeer erbij te zijn, maar gezien de voorspellingen wordt het mooi bbq-weer en dus ook mooi watersport-weer. En dan ga ik nat...

groetz, wims
Na regen schijnt de zon te komen. (mwah.nl)

Edspider85
Member
Member

zo sep 23, 2007 04:21

Wat is het juiste adres weer, op het site staat een post adres is dat het zelfde???
Red Alfa Spider 2000 1985 model with Weber 45DCOEcarb's

Pinin 66
Alfaforum.nl lid

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: BBQ en tourrit op 23/9

zo sep 23, 2007 07:45

Wat is het juiste adres weer, op het site staat een post adres is dat het zelfde???
Er is geen adres Ed , zie http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=25736

Als je perse een gps wil gebruiken :lol: , tik dan Noordeind te Kalmthout in . :wink:

BTW Hier in Gent schijnt het zonnetje al , dus dat slepen we straks mee naar 't stad . :D

Edspider85
Member
Member

zo sep 23, 2007 08:16

Bedankt,

Hier in Denderleeuw ook al zon , lekker om met TOP DOWN te rijden
Red Alfa Spider 2000 1985 model with Weber 45DCOEcarb's

Pinin 66
Alfaforum.nl lid

Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: BBQ en tourrit op 23/9

zo sep 23, 2007 08:38

BTW Hier in Gent schijnt het zonnetje al , dus dat slepen we straks mee naar 't stad . :D
*check*

Hier in Rijen hebben we ook de zon al :P
Tot straks.

Groetjes,
Marc
Alfa Brera Skywindow 2.2 JTS
Alfa 147 1.6 16V TS
Alfa 155 Q4
Seat Leon fr

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo sep 23, 2007 21:00

Heee, ben ik toch de eerste met een reactie na afloop. :o

We begonnen met achterstand. Roy, die een zwaar avond -of moet ik zeggen nacht- achter de rug had, kwam al wat later.
Zijn cafeïnebehoefte moest eerst ingevuld worden -en hee, dan doe ik lekker mee- en daarna de onvermijdelijke rondleiding langs de bouwplaats.
Tja, ben je zo (vergeet ikm haast nog te vertellen, dat we zijn auto nog even naliepen op vermeende brandlucht) weer een uurtje verder.
Geeft niks, we gaan enkel voor de gezelligheid, niet voor de beker.
Enfin, Roy klopt de straatnaam in op de tomtom and off we go! Me driving. 8)
Alle aanwijzingen negerend rijden we in een keer goed naar het startpunt. We weten eigenlijk zeker, dat we er zijn, maar twijfelen toch ernstig, want geen enkele Alfa te bekennen. Toch maar de parking op gereden -vergeten we voor het gemak maar even, dat we er eerst toch voorbij reden, tja vermeende 250 horse, remember :wink: ) en worden we aangesproken door een alleraardigste meneer. We konde nog inschrijven en de route beginnen, na een afsnijdroute doorgefluiterd te hebben gekregen. Tweede achterstand dus.
Hee leuk, Roy kent nog geen bolltje-pijltje, hmm, derde achterstend, dit gaat nog leuk worden! :lol:
Na enige gewenning, kregen we er handigheid in. Lekker blazen langs de containerflats (of is dat enkel in A'dam?) en we dachten op de goede weg te zijn. Nog enkele weg fout, hetzij door mijn eigenwijzheid, hetzij door Roy's navgatietalent, maar uiteindelijk worden we dan toch van de weggehaald, door een motorrijder, oh, oh, dat wordt brommen. :? Pff, gelukkig, het was Philip op z'n duc: "Jullie zijn bijna bij de groep, even rechts en gelijk links en daar zijn ze nog bijna allemaal. Hmm, geen mens of Alfa te bekennen, maar we zien één juul rijden, hop erachteraan.
We bleken dus weer een staatje te hebben overgeslagen en laten daar nou net enkelel alfisti hebben gepauzeerd........
nog vermeldingswaardige momenten:
- met dubbele kickdown met 140 km/u langs de Opelfabriek geblazen, F&%k fotomoment! :twisted:
- tussensprint tegen de 75 3.5 van Yuri (who else. #-o ), dat ging eigenlijk best gelijk op, na de ahterstand door de trage kickdown in 'economy'stand. :twisted:
Kwamen we zowat als eerste over de meet. :lol:

Zo, lekker nabuurten en aanvallen maar! Heerlijk gegeten en gedronken en toch weer nieuwe namen bij gezichten kunnen plaatsen (of is het nu andersom?) Voor herhaling vatbaar!

Organisatie, bedankt voor, tja, voor de organisatie natuurlijk!
Roy, bedankt voor de gezelligheid en het laten rijden in die heerlijke sloep!

Nog een excuus aan die meneer in de spiderIII, voor mijn asociale inhaalactie. :oops:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

zo sep 23, 2007 21:13

Ik kan niks anders zeggen, het was top!!! de rit, de BBQ etc, leuke gesprekken gehad etc

Organisatie bedankt :thumbs:

En die kerk daar in de haven :shock:

Alfaarmada veel sterkte, ik hoop dat de schade erg meevalt en het bij wat plaatwerk blijft, en toch nog gewoon doorgaan met de organisatie, gewoonweg :thumbs:

en de volgende keer een hogere opkomst he! Waar waren al die noordelingen...?
156

Speeder

zo sep 23, 2007 21:19

Ik heb rond moeten rijden in mini-coopers/leger trucks en moeten vliegen in heli's. Ja, het bedrijfsuitje was goed aangepakt. Toch vind ik het erg jammer dat ik niet heb kunnen deelnemen aan de BBQ/tourrit... :(
Laatst gewijzigd door Speeder op zo sep 23, 2007 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

zo sep 23, 2007 21:22

Tot mijn spijt kon ik maar van 1 tot 5 weg dus had er weinig aan om te komen koekeloeren. :cry:
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Terug naar “Het Forum Café”