Kristal,
Over jullie rit van zondag kunnen we niets meer toevoegen dat is al uitvoerig gedaan in de vorige pagina's van dit topic en alle superlatieven zijn terecht.
Mbt onze ORIENTATIIERIT van 16 september kunnen we wel uitgebreider zijn maar daarvoor is dit topic niet bedoeld al kunnen we misschien stellen dat we de Vlaamse Ardennenstreek nog meer uitspitten en doorkruisen en het meer betreft dan enkel maar een polletje/pijltjes rit. Dat heeft u zelf al aan de lijven kunnen ondervinden en goedkeuren veronderstel ik. Voor de rest laat ik de commentaren open en over aan diegene die reeds de vorige edities meegemaakt hebben en ook dit jaar opnieuw van de partij zullen zijn. Dit neemt niet weg hoe meer zielen hoe meer vreugd en als het één punt is waar u éénieder met verstoming geslagen hebt (en ook uw eigen ?)is het wel de massale opkomst zondag lln, zeker wat onze Noorderburen betreft maar vond persoonlijk dat het Belgische aandeel ook niet onbelangrijk was. Finaal hebben zullen we hetzelfde doel nastreven veronderstel ik nl zoveel mogelijk alfisti samenbrengen op een stralende zondag (valt nog af te wachten) , tijdens het ontbijt,, onder de lunch en na de rit kunnen bijpraten zodanig dat op het einde van de dag één ieder met een goed gevoel huiswaarts keert en uitziet naar de volgende editie.
Nog enkele sloeberfotootjes

G]
Ciao en hopelijk tot ....
Jürgen
Jürgen ,
Nu doe je het weer .
Alweer foto's van ons ( we staan er niet enkel op , maar de meeste hebben we ook zelf genomen ) uit 2005 . Wat wil je daar mee bereiken ?
We willen helemaal geen concurentie voor jullie zijn , integendeel .
Maar de wereld is groot en klein tegelijkertijd en er zijn dus mensen met verschillende filosofiën .
We hebben heel erg genoten van jullie rit in 2005 . Ze was trouwens perfect in mekaar gezet , met alles erop en eraan .
Toen nog onder de noemer van de Club Quadrifoglio Belgio . Het was onze eerste rit en we hadden direct " prijs " . Manu draagt het horloge nog steeds met fierheid . Dat kunnen velen hier bevestigen .
Maar wij houden niet zo van het concept veel tafelen en bijgevolg een flinke duit afdokken . Daarmee wil ik niet zeggen dat jullie te duur zijn , integendeel . Maar ik hou het graag vrij en blij . Soms wil ik een boterham met kaas , soms een kreeft . Die keuze is mogelijk bij het concept " SCARB " en niet bij jullie .
Anyway , we dwalen af .
Waarom kan je niet gewoon , zoals iedereen hier , een woordje over zondag vertellen ? En waarom heb je inderdaad , zoals Anke al meldde , geen eigen topic geopend ? Jullie datum is toch ook al lang bekend ?
Ik weet dat jullie link onder evenementen staat op de Homepagina van deze club , maar als je echt " het volk " wil bereiken , dan doe je dat hier , net zoals de Romeinen . Zo heb je ook een enorme feedback , zowel positief als negatief .
Gewoon ieder zijn ding .
Succes met jullie rit !!!
Kristal