jürgen
Member
Member
Contacteer: Website

RE: Flandrienrit in Gent 05.08.2007 *** FOTO'S ***

wo aug 08, 2007 20:49

Kristal,

Over jullie rit van zondag kunnen we niets meer toevoegen dat is al uitvoerig gedaan in de vorige pagina's van dit topic en alle superlatieven zijn terecht.

Mbt onze ORIENTATIIERIT van 16 september kunnen we wel uitgebreider zijn maar daarvoor is dit topic niet bedoeld al kunnen we misschien stellen dat we de Vlaamse Ardennenstreek nog meer uitspitten en doorkruisen en het meer betreft dan enkel maar een polletje/pijltjes rit. Dat heeft u zelf al aan de lijven kunnen ondervinden en goedkeuren veronderstel ik. Voor de rest laat ik de commentaren open en over aan diegene die reeds de vorige edities meegemaakt hebben en ook dit jaar opnieuw van de partij zullen zijn. Dit neemt niet weg hoe meer zielen hoe meer vreugd en als het één punt is waar u éénieder met verstoming geslagen hebt (en ook uw eigen ?)is het wel de massale opkomst zondag lln, zeker wat onze Noorderburen betreft maar vond persoonlijk dat het Belgische aandeel ook niet onbelangrijk was. Finaal hebben zullen we hetzelfde doel nastreven veronderstel ik nl zoveel mogelijk alfisti samenbrengen op een stralende zondag (valt nog af te wachten) , tijdens het ontbijt,, onder de lunch en na de rit kunnen bijpraten zodanig dat op het einde van de dag één ieder met een goed gevoel huiswaarts keert en uitziet naar de volgende editie.

Nog enkele sloeberfotootjes

Afbeelding
AfbeeldingG]

Ciao en hopelijk tot ....

Jürgen
sud 1.3 bwj '81
75 TS
spider 2.0 bwj '92
33 P4 1.7 16V bwj '92
GTV6 bwj '82
and lots of AR NOS parts

SCARB 4725

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

wo aug 08, 2007 21:01

Plaats dan de plaatjes van jullie vorige rit dan ook gewoon in je eigen topic.Dit gaat namelijk over foto's van de fantastische Flandrienrit van afgelopen zondag.

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Flandrienrit in Gent 05.08.2007 *** FOTO'S ***

wo aug 08, 2007 21:14

Kristal,

Over jullie rit van zondag kunnen we niets meer toevoegen dat is al uitvoerig gedaan in de vorige pagina's van dit topic en alle superlatieven zijn terecht.

Mbt onze ORIENTATIIERIT van 16 september kunnen we wel uitgebreider zijn maar daarvoor is dit topic niet bedoeld al kunnen we misschien stellen dat we de Vlaamse Ardennenstreek nog meer uitspitten en doorkruisen en het meer betreft dan enkel maar een polletje/pijltjes rit. Dat heeft u zelf al aan de lijven kunnen ondervinden en goedkeuren veronderstel ik. Voor de rest laat ik de commentaren open en over aan diegene die reeds de vorige edities meegemaakt hebben en ook dit jaar opnieuw van de partij zullen zijn. Dit neemt niet weg hoe meer zielen hoe meer vreugd en als het één punt is waar u éénieder met verstoming geslagen hebt (en ook uw eigen ?)is het wel de massale opkomst zondag lln, zeker wat onze Noorderburen betreft maar vond persoonlijk dat het Belgische aandeel ook niet onbelangrijk was. Finaal hebben zullen we hetzelfde doel nastreven veronderstel ik nl zoveel mogelijk alfisti samenbrengen op een stralende zondag (valt nog af te wachten) , tijdens het ontbijt,, onder de lunch en na de rit kunnen bijpraten zodanig dat op het einde van de dag één ieder met een goed gevoel huiswaarts keert en uitziet naar de volgende editie.

Nog enkele sloeberfotootjes

Afbeelding
AfbeeldingG]

Ciao en hopelijk tot ....

Jürgen
Jürgen ,

Nu doe je het weer .

Alweer foto's van ons ( we staan er niet enkel op , maar de meeste hebben we ook zelf genomen ) uit 2005 . Wat wil je daar mee bereiken ?

We willen helemaal geen concurentie voor jullie zijn , integendeel .

Maar de wereld is groot en klein tegelijkertijd en er zijn dus mensen met verschillende filosofiën .

We hebben heel erg genoten van jullie rit in 2005 . Ze was trouwens perfect in mekaar gezet , met alles erop en eraan .

Toen nog onder de noemer van de Club Quadrifoglio Belgio . Het was onze eerste rit en we hadden direct " prijs " . Manu draagt het horloge nog steeds met fierheid . Dat kunnen velen hier bevestigen .

Maar wij houden niet zo van het concept veel tafelen en bijgevolg een flinke duit afdokken . Daarmee wil ik niet zeggen dat jullie te duur zijn , integendeel . Maar ik hou het graag vrij en blij . Soms wil ik een boterham met kaas , soms een kreeft . Die keuze is mogelijk bij het concept " SCARB " en niet bij jullie .

Anyway , we dwalen af .

Waarom kan je niet gewoon , zoals iedereen hier , een woordje over zondag vertellen ? En waarom heb je inderdaad , zoals Anke al meldde , geen eigen topic geopend ? Jullie datum is toch ook al lang bekend ?

Ik weet dat jullie link onder evenementen staat op de Homepagina van deze club , maar als je echt " het volk " wil bereiken , dan doe je dat hier , net zoals de Romeinen . Zo heb je ook een enorme feedback , zowel positief als negatief .

Gewoon ieder zijn ding .

Succes met jullie rit !!!

Kristal

Anke

wo aug 08, 2007 21:17

Ik heb nog wel een paar mooie fotootjes van Schoon Gent genomen voor de heerlijke rit van afgelopen zondag :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ralph vond het dom dat ik deze niet in het on-line album had geplaatst dus bij deze.

SPIDERVELOCE1750

wo aug 08, 2007 21:41

Ralph is een slimme man . :lol: :wink:

Die eerste foto ... even mij 3 meter verplaatsen ... Ja hoor , het raam staat nog steeds open . :mrgreen:

Schoon fotookes dus . :D

Alfasassie

wo aug 08, 2007 21:52

Super leuke en mooie foto's!

Groetjes Saskia

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

wo aug 08, 2007 22:19

@Ed en de rest van de sloeberkes : de bieren Romy, Sloeber en Ename wordt bij aankomst van de Oriëntatierit Vlaamse Ardennen gratis aangeboden op het binnenplein /of proefzaal van de Brouwer ij Roman , zie onderstaande pics
Voor verdere info mbt de rit van 16 september as (uitnodiging/inschrijving) verwijzen we u door naar http://users.telenet.be/alvavrienden

Jürgen Van der Cruyssen
Jürgen,

je hebt PB .
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

SPIDERVELOCE1750

wo aug 08, 2007 22:39

Super leuke en mooie foto's!

Groetjes Saskia
We hebben je gemist hoor . :(

Al was je broer een zeer waardig alternatief . :lol: :wink:

Tot in Assen !?

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo aug 08, 2007 23:10

Tja, over Gent....een stad waar wij weinig bekend mee waren. Zoals sommigen misschien weten, hebben wij zeer weinig met België en nog veel minder met Antwerpen. Velen zullen er anders over denken, maar het zij zo :wink: Antxerpen, en zelfs de regio Antwerpen, kan ons weinig boeien. Wij wonen hier, omdat we hier geboren zijn, in dit dorp, en het hier gewend zijn. Maar we wijken af....wat ik wilde zeggen is, dat wij echt verbaasd stonden van Gent ! En vooral dan het stadsdeel waar we moesten zijn ! Hoe gezellig, hoe prachtig ! Zelf ik kon het waarderen, en ik ben, in tegenstelling tot Chris, echt ANTI grootstad. Maar ik vind Gent gewoon prachtig en oergezellig ! Amper 80 km van ons en zo onbekend....ik schaam me :oops:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo aug 08, 2007 23:34

Qua fotookes:

Afbeelding

Let op: toen nog géén druppels bij het linker-voorwiel... Later wél :schrik:

:wink:
It's not easy, being green (kermit)

Dinky Boy
Miniaturista

wo aug 08, 2007 23:38

Afbeelding

SPIDERVELOCE1750

do aug 09, 2007 12:10

Tja, over Gent....een stad waar wij weinig bekend mee waren. Zoals sommigen misschien weten, hebben wij zeer weinig met België en nog veel minder met Antwerpen. Velen zullen er anders over denken, maar het zij zo :wink: Antxerpen, en zelfs de regio Antwerpen, kan ons weinig boeien. Wij wonen hier, omdat we hier geboren zijn, in dit dorp, en het hier gewend zijn. Maar we wijken af....wat ik wilde zeggen is, dat wij echt verbaasd stonden van Gent ! En vooral dan het stadsdeel waar we moesten zijn ! Hoe gezellig, hoe prachtig ! Zelf ik kon het waarderen, en ik ben, in tegenstelling tot Chris, echt ANTI grootstad. Maar ik vind Gent gewoon prachtig en oergezellig ! Amper 80 km van ons en zo onbekend....ik schaam me :oops:
Dat is ook om U over te schamen . :lol: :wink:

Gent is inderdaad een zalige stad . Mooi , historisch maar geen museum zoals Brugge .

Gent leeft !!!

Misschien binnenkort eens nadenken over een meet een paar keer per jaar in het Gentse . :)

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

do aug 09, 2007 12:19

[Misschien binnenkort eens nadenken over een meet een paar keer per jaar in het Gentse . :)
Ela poepke, nie overdrijve hé.

Hiel af en toe is in Gent is goe mor nie te veel, verget t'Stat nie hé :wink:
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

Anke

do aug 09, 2007 12:25

Ze heeft de smaak te pakken gekregen of ze is door al dat geluk een beetje overmoedig aan het worden :wink:
Maar allé David wat let je..........overtuig ons maar dat 't stat ook zo mooi is door middel van een leuke rit :shock: :lol:

SPIDERVELOCE1750

do aug 09, 2007 12:27

[Misschien binnenkort eens nadenken over een meet een paar keer per jaar in het Gentse . :)

Ik bedoel niet een paar keer per jaar zo'n megafestatie zoals zondag hoor . :lol:

Gewoon iets zoals Kalmthout , maar dan in Gent . :wink:

En dan kan A'pen natuurlijk ook een mooi alternatief zijn . :D

Terug naar “Evenementen”