De overeenkomst is wel duidelijk: je wilt ze eigenlijk alle 3 niet... beter een TS of een V6 pakken !

De overeenkomst is wel duidelijk: je wilt ze eigenlijk alle 3 niet... beter een TS of een V6 pakken !
Mijn mening is dat zeker om te beginnen je een zeer leuke alfa op de kop hebt getiktDe meningen over de 75 zijn duidelijk verdeeld !!!
Ik heb deze gekocht omdat dit de enige was die ik kon betalen![]()
Maar, nu heb ik tenminste een echte Alfa
niet helemaal waar. Hangt er vanaf wat je met het betere bochtenwerk bedoelt. De V6 is inderdaad te zwaar in de neus, maar de turbo heeft als nadeel dat de krachtsopbouw niet bepaald linaeir is, waardoor je rafelig gaat rijden als je niet precies in het goede toerengebied zit.Ja, als je een echte snelle 75 wilt hebben voor het betere bochtenwerk, moet je een Turbo nemen.
75 v6 is, in vergelijking met de Turbo, veel te zwaar in de neus voor het snelle korte bochtenwerk.
V6 is vooral een echte "Autobahn Express"..
conclusie, de TSniet helemaal waar. Hangt er vanaf wat je met het betere bochtenwerk bedoelt. De V6 is inderdaad te zwaar in de neus, maar de turbo heeft als nadeel dat de krachtsopbouw niet bepaald linaeir is, waardoor je rafelig gaat rijden als je niet precies in het goede toerengebied zit.
zelfs de 1.6?vind de TS maar een sloom hok![]()
conclusie: elke versie heeft zn charme
Juíst de 1.6. Extra korte eindreductie!zelfs de 1.6?vind de TS maar een sloom hok![]()
wij hadden hiervoor een 1.6, waar mn pa een wat gekieteld 1800 blok in gelepeld heeft. liep als de brandweerJuíst de 1.6. Extra korte eindreductie!zelfs de 1.6?vind de TS maar een sloom hok![]()