We hebben de intentie om polo's te gaan maken met verschillende mooie Alfa en 164 logo's erop en deze moeten ontworpen worden voor de naaimachine die de polo's gaat borduren.
Er is echter één maar, de ontwikkelingskosten zijn éénmalig hoog!! helaas omdat we geborduurde polo's willen hebben van een goede kwaliteit.
Er komt op de polo's het logo van het 164 Register te staan evt. een Italiaanse vlag en achterop in grote letters www.alfa164register.nl en evt. het SCARB logo op de andere arm.
Het logo op de linkerborsthelft, de vlag op de linker mouw, het register achterop en evt. SCARBlogo op de rechterarm.
De kosten per logo zijn ongeveer €80,- per stuk excl. de BTW, instel kosten naaimachine per keer €15,- per logo... en de shirts of sweaters afhankelijk de kwaliteit tussen de €5,- en de €12,- per stuk ( hangt van het percentage katoen af ) prijzen zijn allemaal excl. de BTW
Wij zoeken dus 10 mensen of meer is ook goed die bereid zijn om tussen de €45,- en de €50,- euro uit te willen geven om deze shirts en sweaters te gaan ontwikkelen.
Als tegenprestatie krijg je als medeontwikkelaar 2 polo's of één polo en één sweater die uniek zijn en fikse korting op de shirts en sweaters als ze éénmaal ontwikkeld zijn.
Ze kunnen dan stukken goedkoper gemaakt gaan worden, bovendien krijg je natuurlijk eeuwige roem op het 164 Register forum.
De kleur moeten we nog over discussiëren evt. overigens kan je uit alle kleuren kiezen...wat ons betreft hoeft dat geen probleem te zijn.
Opties als bodywarmer en overhemden/ petjes / fleecetruien etc. etc. zijn er ook.....
We zijn ook nog in onderhandeling met de huisleverancier van de SCARB....
Na aanschaf van de shirts krijgen degenen die meegedaan hebben uiteraard inzicht wat er met hun geld is gebeurd.
We hebben al een aantal mensen/leden bereid gevonden te sponsoren dus kom op en laat ons snel deze mooie polo's maken...
Offertenieuws!!!!
- Michel superwebmaster
- Gerben alfamaf
- Arjen 164TD
- Roel
- Jessy
- Alfist
- Alfalfa
- ??????

- Prova Andre
- Rene twinspark
- Roy van Gortel
- Harrie
OFFERTENIEUWS..
Offerte is binnen van Dupal, er komt een Serpentslang op de linkerarm, een mooie Scudettovlag op de linkerborst met een klein onderschrift en het scarblogo op de rechterarm, op de rug wordt in grote letters het 164 register webnaam afgedrukt, dit i.v.m. als je dit borduurt dit niet fijn zit bij bijv. autorijden, dit gaat schuren de rest wordt wel geborduurd en wel op zware poly/katoen polo's 65/35 in de maten S-XXL en in de kleuren....

-wit, kaki, gold, rose, cerise, bruin, rood, oranje, lila, licht blauw, mid bleu, royal bleu, blue melange, navy, licht groen, groen, grijs, antraciet en zwart, keuze genoeg zou ik zeggen...
We komen net boven de begroting uit dus ik ga op zoek naar wat mogelijkheden omdat ik achteraf niet met prijsverhogingen wil komen...
Ik hou jullie op de hoogte vandaag en morgen, ik ga nu aan de slag om proberen het e.e.a. te regelen, ik moet bijv. de BTW ergens kwijt op een bedrijfsnaam of via de SCARB...
later meer..
gr Roel