Roeltje 164

Alfa 164 Polo's, ze zijn binnen!!!!!!! nu met foto's...

do mar 29, 2007 00:11

Hallo iedereen,

We hebben de intentie om polo's te gaan maken met verschillende mooie Alfa en 164 logo's erop en deze moeten ontworpen worden voor de naaimachine die de polo's gaat borduren.
Er is echter één maar, de ontwikkelingskosten zijn éénmalig hoog!! helaas omdat we geborduurde polo's willen hebben van een goede kwaliteit.
Er komt op de polo's het logo van het 164 Register te staan evt. een Italiaanse vlag en achterop in grote letters www.alfa164register.nl en evt. het SCARB logo op de andere arm.

Het logo op de linkerborsthelft, de vlag op de linker mouw, het register achterop en evt. SCARBlogo op de rechterarm.
De kosten per logo zijn ongeveer €80,- per stuk excl. de BTW, instel kosten naaimachine per keer €15,- per logo... en de shirts of sweaters afhankelijk de kwaliteit tussen de €5,- en de €12,- per stuk ( hangt van het percentage katoen af ) prijzen zijn allemaal excl. de BTW

Wij zoeken dus 10 mensen of meer is ook goed die bereid zijn om tussen de €45,- en de €50,- euro uit te willen geven om deze shirts en sweaters te gaan ontwikkelen.
Als tegenprestatie krijg je als medeontwikkelaar 2 polo's of één polo en één sweater die uniek zijn en fikse korting op de shirts en sweaters als ze éénmaal ontwikkeld zijn.
Ze kunnen dan stukken goedkoper gemaakt gaan worden, bovendien krijg je natuurlijk eeuwige roem op het 164 Register forum.
De kleur moeten we nog over discussiëren evt. overigens kan je uit alle kleuren kiezen...wat ons betreft hoeft dat geen probleem te zijn.

Opties als bodywarmer en overhemden/ petjes / fleecetruien etc. etc. zijn er ook.....
We zijn ook nog in onderhandeling met de huisleverancier van de SCARB....

Na aanschaf van de shirts krijgen degenen die meegedaan hebben uiteraard inzicht wat er met hun geld is gebeurd.

We hebben al een aantal mensen/leden bereid gevonden te sponsoren dus kom op en laat ons snel deze mooie polo's maken...

Offertenieuws!!!!

- Michel superwebmaster
- Gerben alfamaf
- Arjen 164TD
- Roel
- Jessy
- Alfist
- Alfalfa
- ?????? :lol: :cool:
- Prova Andre
- Rene twinspark
- Roy van Gortel
- Harrie

OFFERTENIEUWS..

Offerte is binnen van Dupal, er komt een Serpentslang op de linkerarm, een mooie Scudettovlag op de linkerborst met een klein onderschrift en het scarblogo op de rechterarm, op de rug wordt in grote letters het 164 register webnaam afgedrukt, dit i.v.m. als je dit borduurt dit niet fijn zit bij bijv. autorijden, dit gaat schuren de rest wordt wel geborduurd en wel op zware poly/katoen polo's 65/35 in de maten S-XXL en in de kleuren.... :cool: :cool:

-wit, kaki, gold, rose, cerise, bruin, rood, oranje, lila, licht blauw, mid bleu, royal bleu, blue melange, navy, licht groen, groen, grijs, antraciet en zwart, keuze genoeg zou ik zeggen...

We komen net boven de begroting uit dus ik ga op zoek naar wat mogelijkheden omdat ik achteraf niet met prijsverhogingen wil komen...

Ik hou jullie op de hoogte vandaag en morgen, ik ga nu aan de slag om proberen het e.e.a. te regelen, ik moet bijv. de BTW ergens kwijt op een bedrijfsnaam of via de SCARB...

later meer..

gr Roel :wink:
Laatst gewijzigd door Roeltje 164 op vr jun 22, 2007 20:48, 7 keer totaal gewijzigd.

Harrie
Member
Member

RE: Alfa 164 Register T-Shirts/ Polo's.....

ma apr 09, 2007 23:13

Roel,

Ik wil ook wel meedoen. Ik heb per slot van rekening de oudste 164 van het register. Adel verplicht, nietwaar?
Groet,

Harrie

Mijn Alfa's:
156 2.5 V6 1998, Spider QV 1988
eerder 2 x 75, 2 x 156, 4 x 164, 2 x Alfa 6, Giulietta, 147, 166

cmva
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

ma apr 09, 2007 23:32

Doe ook wel mee , heb tenslotte de meeste 164s :lol:
CMVA

Roeltje 164

di apr 10, 2007 01:10

Dank U wel heren ik schrijf jullie erbij, jullie krijgen bericht van me per PB als het zover is, ik hoop deze week meer te kunnen vertellen...

gr Roel

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

di apr 10, 2007 09:30

Hallo Roel,
Ik heb een paar vrienden met 164's dus ik doe ook mee. Krijgen ze die van mij kado.
Zeker weten dat ze dat mooi vinden.
Groet, Roy

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

di apr 10, 2007 09:43

Vinnik tof van je Roy! Doe maar een L :lol:
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: Alfa 164 Register T-Shirts/ Polo's.....

di apr 10, 2007 10:23

Vinnik tof van je Roy! Doe maar een L :lol:
Vriend :lol:
Maar je trek 'm aan hoor op alle SCARB ontmoetingen.... :wink:

Roeltje 164

di apr 10, 2007 16:15

Ik weet jullie te vinden als ik van de wek bericht krijg...'

Thanx voor de aanmeldingen... :wink:

Roeltje 164

RE: Alfa 164 Register T-Shirts/ Polo's.....offerte is binnen

do apr 19, 2007 09:29

Michel superwebmaster
- Gerben alfamaf
- Arjen 164TD
- Roel
- Jessy
- Alfist
- Alfalfa
- ?????? :lol: :cool:
- Prova Andre
- Rene twinspark
- Roy van Gortel
- Harrie

OFFERTENIEUWS..

Offerte is binnen van dupal, er komt een Serpentslang op de linkerarm, een mooie Scudettovlag op de linkerborst met een klein onderschrift en het scarblogo op de rechterarm, op de rug wordt in grote letters het 164 register webnaam afgedrukt, dit i.v.m. als je dit borduurt dit niet fijn zit bij bijv. autorijden, dit gaat schuren de rest wordt wel geborduurd en wel op zware poly/katoen polo's 65/35 in de maten S-XXL en in de kleuren.... :cool: :cool:

-wit, kaki, gold, rose, cerise, bruin, rood, oranje, lila, licht blauw, mid bleu, royal bleu, blue melange, navy, licht groen, groen, grijs, antraciet en zwart, keuze genoeg zou ik zeggen...

We komen net boven de begroting uit dus ik ga op zoek naar wat mogelijkheden omdat ik achteraf niet met prijsverhogingen wil komen...

Ik hou jullie op de hoogte vandaag en morgen, ik ga nu aan de slag om proberen het e.e.a. te regelen, ik moet bijv de BTW ergens kwijt op een bedrijfsnaam of via de SCARB...

later meer

harold
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

RE: Alfa 164 Register T-Shirts/ Polo's.....offerte is binnen

do apr 19, 2007 13:43

doordat gedoe op die armen vind ik persoonlijk dat er te veel op het shirt gedrukt gaat worden.
links/rechts/voor én achter.....

'Hou het simpel dan valt het het best op' zegt mijn reklameburo altijd.

op de linkerborst het 164-register-logo
deze:
Afbeelding

en op de achterzijde dit logo
Afbeelding en het webadres...www.alfa164register.nl

Of dit laatste logo op de borstzijde en alleen het webadres op de rug.
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning
Afbeelding

Roeltje 164

Re: RE: Alfa 164 Register T-Shirts/ Polo's.....offerte is bi

do apr 19, 2007 14:03

doordat gedoe op die armen vind ik persoonlijk dat er te veel op het shirt gedrukt gaat worden.
links/rechts/voor én achter.....

'Hou het simpel dan valt het het best op' zegt mijn reklameburo altijd.

op de linkerborst het 164-register-logo
deze:
Afbeelding

en op de achterzijde dit logo
Afbeelding en het webadres...www.alfa164register.nl

Of dit laatste logo op de borstzijde en alleen het webadres op de rug.
Dat gaat met borduren niet echt en drukken willen we niet, dus helaas....

Kan ze wel een keer laten drukken maar nu even anders bedoeld Harold, bedankt.

gr Roel

Roeltje 164

RE: Alfa 164 T-Shirts, we gaan bestellen!! lees hier meer!!!

ma mei 07, 2007 18:33

Hierbij de betreffende prijzen :

Borduringen, prijs per stuk bij een opgegeven afname van ca. 25 stuks :

- Het worden er 30 stuks, dus een vrij unieke uitgave.....

voorzijde, borduringen
- Scarb-logo op rechtermouw € 5,75 per borduring
- Logo rond op de borst € 5,75 per borduring ( let op : alleen het logo !)
- tekst recht er onder logo op de borst € 2,95 per borduirng
- scudettovlag op linkermouw € 5,75 per borduring
- tekst onder vlag ca 10 cm breed € 2,95 per borduring

achterzijde, borduring
- tekst ; breedte 10 cm - hoog in de nek : € 2,95 per borduring

De Polo kost inkoop € 9,- per stuk, alle bovenstaande prijzen zijn excl. BTW

Dan komen we kwa Polo en borduring uit op € 35,10 per polo!!!
Maar we kregen nog wat korting van www.dupal.nl :cool: , toen kwamen we uit op € 33,- per polo en toen nog een anonieme gift van € 150,- en toen kwamen we uit op € 27,75 per polo excl de btw.. € 55,50 de 2 stuks, maar helaas zonder de BTW want die was ik even vergeten :oops: :roll: , maar er komt een kwaliteitspolo van 65% katoen en 35% Polyester!!! met de BTW is het totaal € 66,05 excl. evt verzendkosten, voor 2 zeldzame strakke kwaliteitspolo's van het 164 Register lijkt ons dat een acceptabele prijs, vanavond ga ik met Michel ( superwebmaster) de bestelling de deur uitdoen....
Dus we gaan bestellen!!!!!
De mensen die meedoen krijgen een PB van mij...

De levering duurt 2 tot 3 weken.....

gr Roel

Roeltje 164

Polo's 164register, ze zijn besteld inschrijving gesloten...

di mei 08, 2007 11:41

De bestelling is gedaan er kan niet!!! meer ingeschreven worden!!!!
Verwachte levertijd 2 a 3 weken ik houd jullie op de hoogte

ik ben benieuwd, maar mooi worden ze zeker...

Samen sta je sterk, Big Thanx allemaal :lol: :17:

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”