Fout.....De "lekkerste" straat combi schijnt toch de Turbo bak (voor de america-uitvoering) te zijn, zit kwa overbrengingen tuissen de TS en de V6 in. En is kwa koppeling en steekassen plug&play.
(V6 techniek past niet op de TS bak: steekassen anders koppeling anders)
Spraakverwarring? Steekassen (en remschijven) zijn absoluut anders zoals Yuri al aangaf. Het is allemaal om te bouwen, maar het is geen plug&play.Fout.....De "lekkerste" straat combi schijnt toch de Turbo bak (voor de america-uitvoering) te zijn, zit kwa overbrengingen tuissen de TS en de V6 in. En is kwa koppeling en steekassen plug&play.
(V6 techniek past niet op de TS bak: steekassen anders koppeling anders)
V6 techniek past op de TS bak..... did it....
zie mijn project...
koppeling kan je met koppelingshuis overzetten....plug en play...Spraakverwarring? Steekassen (en remschijven) zijn absoluut anders zoals Yuri al aangaf. Het is allemaal om te bouwen, maar het is geen plug&play.Fout.....De "lekkerste" straat combi schijnt toch de Turbo bak (voor de america-uitvoering) te zijn, zit kwa overbrengingen tuissen de TS en de V6 in. En is kwa koppeling en steekassen plug&play.
(V6 techniek past niet op de TS bak: steekassen anders koppeling anders)
V6 techniek past op de TS bak..... did it....
zie mijn project...
Ook de koppeling is anders, maar daar heb je geen last van als je die kompleet met bak overzet.
did it too