Een paar suggesties:
- Voeg een menubalk toe aan de bovenzijde van de website, die er in alle views staat.
Voorbeeld geleend van de Minisevenclub:
Vanuit uit forum kun je heel makkelijk naar MARKT. Hier staan alleen auto's te koop, die volgens een vast format gepresenteerd woorden met bescheiden maar toch bruikbare foto's qua formaat. Het is een vrij lange scrollable pagina. De opmaak maakt gebruik van de volledige breedte, wat er wel mooi uitziet.

Vanaf deze pagina zijn er een paar links naar aangeboden en gezocht op het forum. Deze rubrieken zijn op deze website dus gewoon gehandhaaft, echter alleen voor onderdelen. De link naar wat bij ons aandachtpunten heet vind ik ook handig voor de niet zo frequente bezoeker.
Ook 'Gehoord & Gelezen werd volgens mij in de praktijk voornamelijk gebruikt voor het aanbieden van auto's. ik ben het daarom niet eens met Theo, dat op 2 plaatsen aanbieden en vragen niet logisch is, de miniclub bewijst het tegendeel, en deze website is qua levendigheid vergelijkbaar met de alfaclub-site. De verstoringen door ongewenste discussies vonden voornamelijk plaats in aangeboden auto's, ik kan me niet herrineren dat dit voorkwam bij onderdelen. Andersom zie ik bij het doorbladeren van de papieren Gehoord & Gelezen niet heel vaak auto's gevraagd staan. Al met al lijkt het me een stijlvolle mogeljke doorontwikkeling van de digitale Gehoord & Gelezen, want dat de papieren versie met zijn verschijning van 4 keer per jaar achterhaald was, ben ik het helemaal mee eens. Er moest iets gebeuren, waarbij de huidige oplossing een goede eerste stap is. Dat onze vrijwillige webmaster in zijn vrije tijd geen breed onderzoek doet naar alle mogelijke manieren van opmaken, vind ik logisch, al dit soort vernieuwingen kosten hoe dan ook gruwelijk veel tijd, waarvoor dank!
De menubalk boven aan de bladzijde ervaar ik als erg handig, ik kijk veel vaker even bij evenementen en op de hoofdpagina dan ik bij de Alfaclub doe.
Samenvattend de suggesties:
- menubalk gebruiken voor navigatie vanaf alle paginas onderling op de website
- aangeboden en gezocht handhaven voor alleen onderdelen en soms ook tips
- een wat ruimere opmaak van Gehoord & Gelezen voor autos zodat dit in volle glorie digitaal verder kan en een paradepaardje van de site wordt.
Laatste opmerking: bewuste keuze om gehoord & gelezen niet in de engelse versie te zetten, of zat dat niet in het testprotocol?
www.minisevenclub.nl