Nee al een keer geprobeerd en gaat idd niet goedDat gaat vast niet goed op de openbare weg! Lijkt wel super16V onderstel als basis?
Stuggere veren er onder zetten aan de achterkant, rijdt ie ook gelijk een stuk beter. Begrenzers?...........das fout.de mijne ook achter lager dan voor, weet niet welke veren eronder zitten, moet ik eens navragen, ik heb wel last van aanlopen in de achterste wielkasten als ik mensen meeneem op de achterbank.... Doe dat dus ook niet meer voordat mijn wielkasten zijn uitgerold of misschien zijn die "veerwegbegrenzers" (heet dat zo?) een goede aanpassing.

Het gewicht lijkt me meer in het motorblok te zitten.Gewicht van een 16v is zelfs 5 kilo zwaarder volgens de kenteken registratie van de RDW site.
985 kilo voor de 1.7 I.E Sportwagon en 990 kilo voor de 33 16V.
16V onderstel monteren dan maar?!
Omdat het al leeg is...Cees heeft volgens mij niet eens een achterbank in z'n SW, dus dat zal 't probleem niet zijn
anderzijds... van een kratje bier achterin zie je Cees z'n auto ècht niet zakken...

Ik had er een set Eibach onder zitten, die speciaal voor de SW waren. Zie hier:
Lijkt hier meer verlaagd dan in werkelijkheid, maar dat komt omdat de banden geen 195/50/15 waren
Camberbouten tussen de veerpoot en de fusee? Dat is de el-cheapo oplossing op de 155. Andere oplossing is je toplager ombouwen zodat het "gat" van de zuigerstang verder naar binnen staat.Inmiddels is de 33SW verlaagd met 4 gaats Monroe voorpoten en Jamex verlagingsveren voor, achter Jamex veren met 16V Schokbrekers, bij het verlagen zijn er verschillende nieuwe rubbers geplaatst en ook zijn de lagers in de voorpoten vervangen voor nieuwe verse exemplaren... verder staat de auto op 15 Inch Ronal A1 wielen
Sinds het niet speciale veren zijn voor de 33 SW had ik eigenlijk een probleem aan de achterkant verwacht... maar nu heeft de auto aan de voorkant een zichtbaar!?! negatief camber... Hierdoor stuurt de auto nu wel erg nerveus bij spoorvorming en ander oneffenheden in de weg... Zo erg zelfs dat het stuur helemaal naar links of recht wil slaan bij een diepe richel... Handen aan het stuur dus! Iemand een idee hoe dit probleem op te lossen?