Verdampen of injecteren??? (voor zover er injectiesystemen bestaan voor de motronic op v6)

gezien je affiniteit met LPG, mag ik vragen waarom je deze vraag stelt??Vaak hoor mensen klagen over vermogensvelies bij het rijden met een wagen met een klassiek mengstuk LPG systeem.
Zijn er meer mensen die dit probleem kennen of hebben?
Hugo Iwema
Injecteren!!! (ook al heet ik geen HugoDus Hugo wat raad jij aan als LPG installatie voor bijvoorbeeld een 3.0v6 blok?
Verdampen of injecteren??? (voor zover er injectiesystemen bestaan voor de motronic op v6)
automatische variabele transmissie ook niet terwijl het meest snelle versnellingssysteem ter wereld was...... de rest van de F1 kon niet volgen daarom mocht het niet doorgaan....................................In de racerij heeft LPG nooit kunnen overtuigen, dat heeft zo zijn redenen...............
ik denk aan de clio´s op LPI....... die liepen harder en bleven ook na 30 ronden net zoveel vermogen hebben als bij ronde 1......Wie heeft het over F1???
Ik denk aan de Mutshibushies Carisma LPi's
onderbouwen?Benzine is in vergelijking met gas verbrandigstechnisch niet echt optimaal voor motoren